Nou ja, mensen doen aan kinderen, ofwel voor zichzelf, ofwel voor het kind, ofwel voor de maatschappij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:43 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Waarom schrijf je dan 3 dingen op..Ik snap het dan ook niet meer hoor..
[..]
Of je hebt slechte ouders gehad, of jij was ondankbaar..
Mocht dat eerste het geval zijn kan ik het begrijpen, maar je hoeft niet te typen dat ouders in het algemeen zo zijn..
je vergeet de scheiding en het nieuwe flatje met de bijstandsuitkeringquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:00 schreef Arclight-S het volgende:
Mij lijkt het wel heerlijk om een gezin te hebben.
Leuke huis, stationwagon, 2 van die apen rondlopen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:41 schreef LXIV het volgende:
Kinderen zijn het mooiste wat er is.![]()
Echte, onvoorwaardelijke, absolute liefde zul je nooit ervaren als je geen kinderen hebt. Ook niet van of naar je "partner".
Ben jij een kloon van Fritzl?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:41 schreef LXIV het volgende:
Echte, onvoorwaardelijke, absolute liefde zul je nooit ervaren als je geen kinderen hebt. Ook niet van of naar je "partner".
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:41 schreef LXIV het volgende:
En dat is niet goed omdat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hunzelf? Hun "regels" ? Hun normen en waarden?
Wat een onzin!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:41 schreef LXIV het volgende:
Je neemt geen kinderen uit een rationele reden maar uit liefde. Misschien is dat het verschil.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag dan altijd aan diegene die mij raar aankijkt want ik heb hetzelfde of diegene mij 1 rationele reden kan geven waarom hij voor kinderen heeft gekozen.
Tot nu toe heeft niemand mij hier nog normaal op kunnen antwoorden.
Omdat ze het vaak ook verkeerd doen ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dat is niet goed omdat?
Als de ouders het niet doen, probeert de overheid het wel.....
Maar oh oh wat zijn ouders toch egoistich
uit liefde voor elkaar of uit liefde voor kinderenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je neemt geen kinderen uit een rationele reden maar uit liefde. Misschien is dat het verschil.
Dat is dan ook de enige juiste reden om te kiezen voor kinderen. Helaas is dat alleen lang niet altijd het geval.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:49 schreef LXIV het volgende:
Je neemt geen kinderen uit een rationele reden maar uit liefde. Misschien is dat het verschil.
Zij vragen aan mij waarom niet, ik vraag hun dan waarom wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zozo, 100% ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:57 schreef stbabylon het volgende:
en ik zal nooit vader worden (en dat weet ik 100% zeker....)
In je laatste jas zitten geen zakken, dus wat moet je met al dat geld als je geen kinderen hebt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:01 schreef Xenomaniac het volgende:
Kinderen zijn hinderen. © vader Cats.
Bovendien; als je samen een behoorlijke baan hebt, word je vanzelf rijk. Ook leuk.
Omdat je het toch voor jezelf doet? Zoals die weirdo een paar posts hierboven al post: "voor onvoorwaardelijke liefde" oid.quote:
Wat dacht je van een leuke oude dag hebben?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
In je laatste jas zitten geen zakken, dus wat moet je met al dat geld als je geen kinderen hebt?
Aan jezelf besteden?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
In je laatste jas zitten geen zakken, dus wat moet je met al dat geld als je geen kinderen hebt?
Ik mis het gedeelte waarin dit nadelig is voor het kind?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Omdat je het toch voor jezelf doet? Zoals die weirdo een paar posts hierboven al post: "voor onvoorwaardelijke liefde" oid.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |