Onzin, ik denk dat er veel meer vrouwen zonder kinderwens zijn dan men denkt, omdat velen het door sociale druk nooit zouden durven toegeven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:06 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Omdat de vrouwen hem niet willen.
Omdat de meeste vrouwen wel kinderen willen.
Wat moet een vrouw met haar moederinstint en kinderwens met een man die daar geen gehoor aan kan geven.
Er zijn genoeg vrouwen die geen kinderwens hebben hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:06 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat moet een vrouw met haar moederinstint en kinderwens met een man die daar geen gehoor aan kan geven.
Er zijn bij mij inderdaad al (potentiele en echte) relaties op gestrand. Het zij zo... ik ken ook mensen die absoluut geen kind wilden en daar toch door hun partner toe gedwongen zijn, en geloof me, dat gaat op een gegeven moment vreselijk mis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:06 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Andere vent zoekenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:06 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Dit lijkt wel afgesproken werk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:09 schreef Dagonet het volgende:
Ik herken dat van TS trouwens niet echt uit mijn omgeving. Maar nu heeft mijn vriendin sowieso een felle antikinderwens.
Hah, en als je vraagt hoe het met iemand is alleen maar te horen krijgt hoe het met het kind is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:11 schreef Monolith het volgende:
Herkenbaar. Ik krijg nu wekelijks een update over het kind van een vriend en vriendin van me.
Gewoon tegengaan met alle leuke dingen waar jij wel nog geld en tijd voor hebt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:11 schreef Monolith het volgende:
Herkenbaar. Ik krijg nu wekelijks een update over het kind van een vriend en vriendin van me.
awww en die heb jij zeker niet gehad??quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hunzelf? Hun "regels" ? Hun normen en waarden?
Ik noem 3 dingen en jij zegt "die" ...En nu moet ik meteen snappen wat je bedoelt? En als je alledrie bedoelt slaat het nergens opquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:19 schreef Sk00p het volgende:
[..]
awww en die heb jij zeker niet gehad??![]()
Kinderen nemen/krijgen, dát is het meest egoïstisch wat je kan doen. Alsof jij nou echt zo speciaal bent dat er een mini-jij moet komen. En daarbij, de helft van de mensen is niet geschikt om kinderen op te voeden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:50 schreef Ticket het volgende:
Soms proberen ze je zelfs te bekeren en je schuldig te laten voelen. Je krijgt te horen dat je egoïstisch bent, alleen maar om je eigen plezier denkt.
Dat! Dat! Oh mijn God wat heb ik daar een schurfthekel aan.quote:en natuurlijk dingen als: "Wacht maar, het komt nog wel, je gaat er later heus wel anders over denken." Als ik ze dan duidelijk maak dat dat echt niet gaat gebeuren, zie je ze gewoon denken: "jaja, wacht jij nou maar af".
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:32 schreef Nemain het volgende:
[..]
Kinderen nemen/krijgen, dát is het meest egoïstisch wat je kan doen. Alsof jij nou echt zo speciaal bent dat er een mini-jij moet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |