Vandaar de TT.quote:
Kun je aan jou wel overlaten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaar de TT.
Je kent je klassiekers
Zekerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaar de TT.
Je kent je klassiekers
Fatima zei in een interview dat ze plast onder de douche.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fatima zei in een interview dat ze plast onder de douche.
Valt er nu een ideaalbeeld in duigen ?
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fatima zei in een interview dat ze plast onder de douche.
Valt er nu een ideaalbeeld in duigen ?
Whehequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:56 schreef TheVulture het volgende:
Weten we ook gelijk welke hobby Fatima en Raemon Sluiter in hun priveleven er op nahouden.
Ze pist hem onder, hij opent zijn sluitspier
klater,klater zijn reet vol water..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:56 schreef TheVulture het volgende:
Weten we ook gelijk welke hobby Fatima en Raemon Sluiter in hun priveleven er op nahouden.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:56 schreef TheVulture het volgende:
Mooie overwinning van Oranje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd om het weer over de sport te heben.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd om het weer over de sport te heben.
En bedankt, he. Nu zie ik dit ook voor me.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:56 schreef TheVulture het volgende:
Ben al een kwartier bezig om dat beeld van mijn netvlies af te krijgenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En bedankt, he. Nu zie ik dit ook voor me.
Ja, 2:30 al, dat is wel klote.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:55 schreef Bruce117 het volgende:
Volgende wedstrijd is donderdag tegen de dames van China.
Wedstrijd is de eerste van de dag, dus ergens in de nacht/heel vroege morgen bij ons.
Ja, en ze kijken dan zoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie overwinning van Oranje.
Zouden ze gezamelijk plassen onder de douche ?
tvp.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:45 schreef NFSU2 het volgende:
Kan je je niet beter afvragen of ze elkaar heerlijk insoppen?
Nee, dit is een voortreffelijke topictitel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:10 schreef Mathijz het volgende:
Alweer een topic verder? En tong had je niet tijd voor een mooiere OP
Maartje Paumen had er twee in liggen dacht ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Stelletje kerels.![]()
Doe eens een discussie over de strafcornervarianten ofzo.
Boeiendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Stelletje kerels.![]()
Van As schuift aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Stelletje kerels.![]()
Same herequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:09 schreef knep het volgende:
Morgenochtend tegen China, iets te vroeg (02U30) voor mij.
Moet rust pakken, moet namelijk studeren morgenquote:
Minimale verwachting tenminste waar gemaakt. Nu concentreren op het heelhouden / genoeg rust krijgen richting de halve finale.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 05:53 schreef fanneke het volgende:
en weer winst
De halve finale is bereikt.
Zeker de vrouwelijke Teake Teakema.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:06 schreef Bruce117 het volgende:
Ze mogen wel voorzichtig zijn op Paumen, die kan nog wel eens Goud waard zijn.
Deze vraag behoort in dit topicquote:Op zondag 17 augustus 2008 04:27 schreef TLC het volgende:
Ik vraag me zo af, de coach van de damesploeg.... komt hij gewoon de kleedkamer in na de wedstrijd ?euhm voor teambespreking he
Natuurlijk, één grote orgie daar onder de douche.quote:Op zondag 17 augustus 2008 04:27 schreef TLC het volgende:
Ik vraag me zo af, de coach van de damesploeg.... komt hij gewoon de kleedkamer in na de wedstrijd ?euhm voor teambespreking he
Het wordt niet uitgezonden door de NOS, die herhalen liever...quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:54 schreef renzell het volgende:
Op welke zender? Ik kan het verdorie niet vinden!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:54 schreef renzell het volgende:
Ik kijk via internetquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:54 schreef renzell het volgende:
http://www.eurovisionsports.tv/olympics/ stream 12quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Erg jammer dat ze het niet uitzenden. Ok, ze zijn al geplaatst voor de halve finale, maar ik vind het toch wel erg leuk om te kijken.
Het is dan ook rust.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:14 schreef thepetlover het volgende:
ik zie nu een leeg veld met muziek.
Rustquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:14 schreef thepetlover het volgende:
ik zie nu een leeg veld met muziek.
Nee hoor, ze beginnen tegenwoordig met de rust en spelen daarna twee helften.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:17 schreef thepetlover het volgende:
heb ik de eerste helft gemist?
de streams deden het 5 minuten geleden nog niet, zwart beeld.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor, ze beginnen tegenwoordig met de rust en spelen daarna twee helften.
Ik doelde meer op de drie mensen die je meldden dat het rust was.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:18 schreef thepetlover het volgende:
[..]
de streams deden het 5 minuten geleden nog niet, zwart beeld.
en op nederland1 is ook niks te zien.
Dat maakt je opmerking echt niet minder dom, met alle respect natuurlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:18 schreef thepetlover het volgende:
[..]
de streams deden het 5 minuten geleden nog niet, zwart beeld.
en op nederland1 is ook niks te zien.
hoezo?quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat maakt je opmerking echt niet minder dom, met alle respect natuurlijk.
er waren meerderen die zeiden dat ze via een stream/sport1 keken om dat de nos liever herhaald.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:22 schreef Susi het volgende:
Niet als je het topic doorleest, naar de tijden kijkt waarop men heeft gepost en bovendien hebben verscheidenen je gemeld dat het er rust was.
Wolter Kroes wordt ingezet met Viva Hollandia
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:44 schreef fanneke het volgende:
Halve finale tegen Argentinië. Moet ook te doen zijn.
Ach ja, Ellen heeft weer andere kwaliteiten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:51 schreef Wilskracht het volgende:
Zelfs bij de 2-0 raakt Ellen Hoog de bal niet helmaal goed
Nederland heeft geen goede scorende aanvallers
Waar zijn Meintje Donners en Syliva Karres als je ze nodig is
Waar heb ik dat eerder gehoord vandaag?quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, Ellen heeft weer andere kwaliteiten.
Beide gestopt helaasquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:51 schreef Wilskracht het volgende:
De nr 2 van de andere poule. Geen idee wie dat is eigenlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:56 schreef renzell het volgende:
Wéér winst voor die dames! Wat heerlijk!
Tegen wie komen ze uit in de halve? Of moet die wedstrijd nog gespeeld worden?
quote:
Duitslandquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:01 schreef renzell het volgende:
[..]
Al zeker ja? En wie is de nummer 1 van die poule dan?
Nee, dat is nog niet 100% zeker.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:01 schreef renzell het volgende:
[..]
Al zeker ja? En wie is de nummer 1 van die poule dan?
Ik zou het echt niet weten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waar heb ik dat eerder gehoord vandaag?
Als ze daar kaarten voor verkopen leg ik ook 19 ruggen neerquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:54 schreef Sadiar het volgende:
hebben ze bij de nos ook een douchecam
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:08 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Als ze daar kaarten voor verkopen leg ik ook 19 ruggen neer
Doelsaldo van Argentinië is 7 goals beter dan dat van GB.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
Argentinie (nr 2 in de poule) moet nog tegen Nieuw-Zeeland (nr 6 in de poule) spelen. Mocht Nieuw Zeeland winnen met een 5 doelpunten verschil kan het zijn dat Groot Britannie de volgende tegenstander van Nederland is.
Ergo nummer laatst Nieuw-Zeeland moet met 8 doelpunten verschil winnen om Argentinië uit de halve finale te zettenquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:16 schreef fanneke het volgende:
[..]
Doelsaldo van Argentinië is 7 goals beter dan dat van GB.
Oke, 7 danquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:16 schreef fanneke het volgende:
[..]
Doelsaldo van Argentinië is 7 goals beter dan dat van GB.
Met 15 punten uit vijf ben je doorgaans niet in te halen, het hockey kent geen bonuspunten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:30 schreef renzell het volgende:
Maar is het bij deze wél zeker dat wij de eerste in de poule zijn?
Ze missen natuurlijk ook Kim Lammers, die eigenlijk hét aanspeelpunt is en doelpunten meepikt. Nu is het spel net als bij de heren enorm gericht op corners versieren en is het eigenlijk gewoon lelijk hockeyquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:51 schreef Wilskracht het volgende:
Dat valt ook wel weer mee, al ontbreekt er dit keer wel zo'n goalgetter als Lammers of Karres. Oranje doet nu aan teamhockey. Trouwens als je wereldkeepsters als Rosa en Zhang direct wilt passeren, moet een veelscorende spits ook van goede huize komen. Daar hoor je de pers dan weer niet over.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze missen natuurlijk ook Kim Lammers, die eigenlijk hét aanspeelpunt is en doelpunten meepikt. Nu is het spel net als bij de heren enorm gericht op corners versieren en is het eigenlijk gewoon lelijk hockey
Huh? Ik heb er vanmiddag nog een gezien. Bij de NOS volgens hoor. Echt!quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:41 schreef rja het volgende:
Kut Nos.
Geeneens een samenvatting van de wedstrijd Nederland - Spanje.
Zelfs niet op internet.
Kut Nos !
Die staat niet online.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:17 schreef renzell het volgende:
[..]
Huh? Ik heb er vanmiddag nog een gezien. Bij de NOS volgens hoor. Echt!![]()
Laatste belangrijke ontmoetingen:quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:39 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij ligt Argentinië Nederland niet zo.
Maar klasse dat ze weer in de halve finale staan
Argentinië won wel gewoon met 0-4 van Duitsland..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
Argentinie is wat zwakker geworden de afgelopen jaren en Nederland iets beter. Heb er een goed gevoel over
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mooi! Is het trekken van me verstandskiezen toch nog ergens goed voor.
quote:
ik kijk ook nooit hockey maar het is wel leuk om de dames te zien spelen, alleen ik irriteer me aan de fouten hoevaak het spel stil ligt door een bal op de voet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik kijk ook vaak bij mijn vriendin en die speelt ook hockey.
Vandaar dat ik het op tv ook kijk.
En het is natuurlijk geen straf om naar Fatima en Ellen te kijken.
Hoezo ook nooit? Hij zegt net dat hij wel vaak kijkt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:02 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ik kijk ook nooit hockey maar het is wel leuk om de dames te zien spelen, alleen ik irriteer me aan de fouten hoevaak het spel stil ligt door een bal op de voet.
Nee dat is geen straf, maar ze is nog net niet goed genoeg om in Peking te hockyen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:57 schreef SlimShady het volgende:
je vergeet je vriendin. of is dat wel een straf.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoezo ook nooit? Hij zegt net dat hij wel vaak kijkt.
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoezo ook nooit? Hij zegt net dat hij wel vaak kijkt.
Normaal niet nee, maar bij OS altijd welquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:52 schreef BonJovi het volgende:Ik had dat niet verwacht dat Jasza en HeinekenAFCA hockey keken
Over welke sport hebt je het? Er was namelijk een EK voetbalquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:58 schreef mcwops het volgende:
dat wordt een topper morgenmiddag Nederland - Argentinie.
daar mag de NOS wel eens veel publiciteit aan geven. het verdient eigenlijk net zo veel aandacht als de wedstrijden van het NL-11-tal afgelopen WK. (maar dan zonder die oranje troep)
dat bedoel ik, zit er zo vol van. inderdaad EK.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Over welke sport hebt je het? Er was namelijk een EK voetbal
Die gaat een Jamaicaan aan de haak slaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:08 schreef BonJovi het volgende:
[ afbeelding ]
HOBBIES: HOCKEYEN EN FEESTEN
Idd, wordt dus wel een finale tegen China, als we de finale halen tenminstequote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:34 schreef TheArt het volgende:
Duitsland wordt nu compleet overlopen.
Normaal wachten ze tot de laatste 30 secondenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:47 schreef TheArt het volgende:
2-1 Duitsland na net 30 seconden in de tweede helft. Ongelooflijk eigenlijk.
Het is ook gewoon live op Ned 1, Sport1 en ZDFquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:51 schreef Mathijz het volgende:
Volgens mij loopt jou stream net iets voor
Wat ik er van kan zien verdient China het wel want die staan degelijker te spelenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Kooke doet Oranje vast weer.
Ik hoop toch op een winstpartij van China.
Ik weet het niet. Duitsers blijven Duitsers, dus wat betreft liever niet. Maar China speelt op dit moment meer dan aardig...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Kooke doet Oranje vast weer.
Ik hoop toch op een winstpartij van China.
Je loopt ietwat achterquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:14 schreef foetre het volgende:
2-2
Iets over Goden en verzoeken enzoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:13 schreef pfaf het volgende:
Kunnen onze dames in ieder geval niet van Duitsland verliezen...
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Iets over Goden en verzoeken enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |