Pfff. Wat is de bron hiervan? Weet ik of het een beetje serieus te nemen valt...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:38 schreef toma het volgende:
[..]
Laten we dat laatste maar niet doen.
dat gerucht is toch al van een paar maanden terug?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:29 schreef Egamer het volgende:
[..]
Samenwerkingsverbanden zijn tof mocht dit gebeuren.
Dus dat.. ik kan me ook niet voorstellen dat dat een serieuze optie is ..quote:
Gewoon drie á vier miljoen euro neertellen voor Lucas Biglia!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:38 schreef toma het volgende:
[..]
Laten we dat laatste maar niet doen.
Spreken Brazo's dan niet verstaanbaar spaans?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gewoon drie á vier miljoen euro neertellen voor Lucas Biglia!![]()
RSCA heeft het geld hard nodig en iemand huren heb je op de lange(re) termijn niets aan.
Daarbij liever nog een Arfentijn/Spaanssprekende erbij, dan een Braziliaan.
Portugees.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Spreken Brazo's dan niet verstaanbaar spaans?
Wat is dat nou weer voor een bericht.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:29 schreef Egamer het volgende:
[..]
Samenwerkingsverbanden zijn tof mocht dit gebeuren.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een bericht.
Die gozer heeft al lang en breed voor Shakhtar getekend.
Bij fokking shakhtar? wtf moet je daarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een bericht.
Die gozer heeft al lang en breed voor Shakhtar getekend.
Zakken vullenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Bij fokking shakhtar? wtf moet je daar
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Bij fokking shakhtar? wtf moet je daar
Ben je sarcastisch of niet? Urby was dramatisch.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:57 schreef koningdavid het volgende:
Urby weer een goede match voor het Olympisch Elftal. Geweldige techniek heeft hij toch. Vermeer had niet zoveel te doen.
Dramatisch? Anders heb je even geen verstand van voetbal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:57 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ben je sarcastisch of niet? Urby was dramatisch.
Volgens mij haal je hem door de war met Drenthe.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:01 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vond hem in de eerste helft een paar domme ballen inleveren en acties uitvoeren op momenten dat het niet kon. Tussen drie Japanners in een actie enzo. Kwam bijna op een gevaarlijke counter te staan.
Nee, dat was Urby. Zeker weten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens mij haal je hem door de war met Drenthe.
Op dat soort momenten hield hij op een of andere manier toch altijd de bal vast, hij had de bal 'aan een touwtje' zogezegd. Dat bedoel ik met een geweldige techniek.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:02 schreef kevin6188 het volgende:
Euhm, ja. Ik hou het ook netjes he.
[..]
Nee, dat was Urby. Zeker weten.
quote:Fredrikstad FK heeft interesse in Kennedy
woensdag 13 augustus, door MN, Amsterdam, 12:56u, Sportbladet
De Noorse voetbalclub Fredrikstad FK heeft belangstelling voor Kennedy Bakircioglü. Dat meldt de Zweedse krant Sportbladet. Volgens het dagblad onderzoekt de club de mogelijkheid om de Ajacied te huren.
‘Het is een interessante speler voor ons’, aldus Anders Grönhagen, trainer van Fredrikstad FK. ‘Ik volg hem al een langere tijd en ik weet wat zijn kwaliteiten zijn. Het is een technisch sterke voetballer en wij willen technisch voetbal spelen. We zullen nu moeten onderhandelen met Ajax.’
Fredrikstad FK is na de verkoop van Tarik Elyounoussi aan SC Heerenveen op zoek naar een nieuwe aanvaller. Bakircioglü heeft vorige week van Marco van Basten te horen gekregen dat hij op weinig speeltijd hoeft te rekenen.
Strik eromheen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |