Ik denk eigenlijk dat zelfs Ajax dit seizoen niet meer met echte vleugelspelers gaat spelen en dat er dus voor dit type voetballers als Goossens en Martina nog maar weinig perspectief is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 03:07 schreef Tim86 het volgende:
Verwachten jullie nog iets van goossens? Vond hem altijd overschat eigenlijk..
Hmm ik hoop dan dat Goossens wat indruk achterlaat tijdens z'n verhuurperiode. Die gast kan voetballen, heeft mooie dribbels en is dus zeker iemand om in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:59 schreef Wooldoor het volgende:
Goede zaak alleen wel raar dat deze twee geen kans hebben gekregen onder van Basten.
[..]
Als Manucharyan heel blijft is hij 'iets' voor iedere Eredivisie club.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:58 schreef Damzkieee het volgende:
Euh zijn die Goossens en Manucharyan niet iets voor ons? Weet niet waar Goossens speelt, maar die Edgar wil ik er wel een seizoentje bijhebben op links (?)buiten
Samenwerkingsverbanden zijn tof mocht dit gebeuren.quote:Ajax informeerde naar Marcelo Moreno
Het samenwerkingsverband tussen Ajax en Cruzeiro werpt zijn eerste vruchten af. Volgens de Braziliaanse krant Jornal do Brasil heeft Ajax-scout Hans van der Zee in opdracht van Marco van Basten Marcelo Moreno al meedere malen bekeken bij zijn huidige club Cruzeiro.
Hans van de Zee was zó geintresserd in de diensten van Marcelo Moreno dat hij Ajax liet informeren naar de diensten van de Boliviaan. Helaas is Ajax niet de enige club die achter de verrichtingen aan zit van de spits Marcelo Moreno. Ook Real Madrid en Liverpool zijn geïntresseerd in 21-jarige speler. Gezien het samenwerkingsverband van beide clubs, zal Marcelo Moreno zijn keuze laten vallen op Ajax.
De geboren Boliviaan heeft een Boliviaanse moeder en Braziliaanse vader. Marcelo Moreno speelde 3 interlands voor Bolivia waarin hij 2 de bal in de netten kreeg. Wel speelde de Boliviaan een aantal oefenwedstrijden voor Brazilië U20.
Bron: hyves, maar komt oorspronkelijk uit een Braziliaanse krant.
Laten we dat laatste maar niet doen.quote:Denilson of Biglia voor Ajax?
De Belgische media kwam eerder deze week al met het bericht dat Lucas Biglia gevolgd zou worden door Ajax. Volgens Sportweek is naast Biglia ook Denilson (Arsenal) een optie voor de Amsterdammers.
Ajax zou nog op zoek zijn naar een verdedigende middenvelder en in de 20-jarige Braziliaan van Arsenal zou het als reëele optie zijn.Denilson wordt door Arsenal-manager Arsene Wenger echter al met regelmaat ingezet.
De kans op het aantrekken van de 22-jarige Argentijn Biglia van Anderlecht lijkt derhalve groter, al is onder meer ook het Spaanse Espanyol in de race voor de controleur. Ajax zou eventueel Jan Vertonghen willen betrekken in de deal met Biglia.
Pfff. Wat is de bron hiervan? Weet ik of het een beetje serieus te nemen valt...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:38 schreef toma het volgende:
[..]
Laten we dat laatste maar niet doen.
dat gerucht is toch al van een paar maanden terug?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:29 schreef Egamer het volgende:
[..]
Samenwerkingsverbanden zijn tof mocht dit gebeuren.
Dus dat.. ik kan me ook niet voorstellen dat dat een serieuze optie is ..quote:
Gewoon drie á vier miljoen euro neertellen voor Lucas Biglia!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:38 schreef toma het volgende:
[..]
Laten we dat laatste maar niet doen.
Spreken Brazo's dan niet verstaanbaar spaans?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gewoon drie á vier miljoen euro neertellen voor Lucas Biglia!![]()
RSCA heeft het geld hard nodig en iemand huren heb je op de lange(re) termijn niets aan.
Daarbij liever nog een Arfentijn/Spaanssprekende erbij, dan een Braziliaan.
Portugees.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Spreken Brazo's dan niet verstaanbaar spaans?
Wat is dat nou weer voor een bericht.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:29 schreef Egamer het volgende:
[..]
Samenwerkingsverbanden zijn tof mocht dit gebeuren.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een bericht.
Die gozer heeft al lang en breed voor Shakhtar getekend.
Bij fokking shakhtar? wtf moet je daarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een bericht.
Die gozer heeft al lang en breed voor Shakhtar getekend.
Zakken vullenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Bij fokking shakhtar? wtf moet je daar
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Bij fokking shakhtar? wtf moet je daar
Ben je sarcastisch of niet? Urby was dramatisch.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:57 schreef koningdavid het volgende:
Urby weer een goede match voor het Olympisch Elftal. Geweldige techniek heeft hij toch. Vermeer had niet zoveel te doen.
Dramatisch? Anders heb je even geen verstand van voetbal.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:57 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ben je sarcastisch of niet? Urby was dramatisch.
Volgens mij haal je hem door de war met Drenthe.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:01 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vond hem in de eerste helft een paar domme ballen inleveren en acties uitvoeren op momenten dat het niet kon. Tussen drie Japanners in een actie enzo. Kwam bijna op een gevaarlijke counter te staan.
Nee, dat was Urby. Zeker weten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Volgens mij haal je hem door de war met Drenthe.
Op dat soort momenten hield hij op een of andere manier toch altijd de bal vast, hij had de bal 'aan een touwtje' zogezegd. Dat bedoel ik met een geweldige techniek.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:02 schreef kevin6188 het volgende:
Euhm, ja. Ik hou het ook netjes he.
[..]
Nee, dat was Urby. Zeker weten.
quote:Fredrikstad FK heeft interesse in Kennedy
woensdag 13 augustus, door MN, Amsterdam, 12:56u, Sportbladet
De Noorse voetbalclub Fredrikstad FK heeft belangstelling voor Kennedy Bakircioglü. Dat meldt de Zweedse krant Sportbladet. Volgens het dagblad onderzoekt de club de mogelijkheid om de Ajacied te huren.
‘Het is een interessante speler voor ons’, aldus Anders Grönhagen, trainer van Fredrikstad FK. ‘Ik volg hem al een langere tijd en ik weet wat zijn kwaliteiten zijn. Het is een technisch sterke voetballer en wij willen technisch voetbal spelen. We zullen nu moeten onderhandelen met Ajax.’
Fredrikstad FK is na de verkoop van Tarik Elyounoussi aan SC Heerenveen op zoek naar een nieuwe aanvaller. Bakircioglü heeft vorige week van Marco van Basten te horen gekregen dat hij op weinig speeltijd hoeft te rekenen.
Strik eromheen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |