De tussenstandquote:***Naam deelnemer.......................
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 8 in de uitslag van de race (max 44 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
Ja en nee. We kunnen dit spel maar met 20 personen spelen of we moeten er een paar naast elkaar laten lopen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:20 schreef Sally het volgende:
Oeh, tvp!
Is het een idee om aan dit spelletje aandacht te besteden op FOK!sport?
Schrijf sanger maar afquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja en nee. We kunnen dit spel maar met 20 personen spelen of we moeten er een paar naast elkaar laten lopen.
En hij had mij nog wel zo beloofd weer mee te doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Schrijf sanger maar af, die heeft vast drie keer al niet meegedaan (op twee races gelee na dan, omdat ik 'm erop wees).
Nooit? Da's wel heul ergquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:42 schreef PogueMahone het volgende:
nie vergessen
Hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Schrijf sanger maar afdie heeft vast drie keer al niet meegedaan (op twee races gelee na dan, omdat ik 'm erop wees).
We hebben het er wel even per PM over, vanavond ofzo.
Dat was ik dus vergetenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:16 schreef -moppie- het volgende:
Natuurlijk mag je met vakantie maar dan moet je je voorspellingen vantevoren effe pm-en naar Colt
Dom of vergeetachtig, daar wil ik nog wel een keer met je over discusserenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Das een beetje dom.....
Heb je wel een leuke vakantie gehad?
Welcome back! Kunnen we je idd afschrijven, of tillen we BMW nog ff naar het hoogste schavot?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Dom of vergeetachtig, daar wil ik nog wel een keer met je over discusseren
Maar de vakantie was wel leuk hoor
Heeft BMW zichzelf al afgeschreven danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:21 schreef LeXX het volgende:
[..]
Welcome back! Kunnen we je idd afschrijven, of tillen we BMW nog ff naar het hoogste schavot?![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Heeft BMW zichzelf al afgeschreven dan![]()
Oftewel ik doe gewoon mee.
Je kunt alvast beginnenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oei, dit wordt een moeilijke, want er is nauwelijks een circuitverleden.
Dat wordt een paar dagen goed nadenken.
Rijden de twee Finnen tegen elkaar aan dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
ziggyziggyziggy vertelt hoe Valencia gaat aflopen
Blijkbaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:15 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Rijden de twee Finnen tegen elkaar aan dan?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |