quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:18 schreef Olep het volgende:
EENS!
Bekennen is de eerste stap! Goedzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:15 schreef SunChaser het volgende:
Ja en ik zal de open deur vast intrappen, ik verveel ook behoorlijk
Nee hoor, de CD blijft merwaardig gezien maar op repeat staan...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:25 schreef LudoSanders het volgende:
Balen dat jij nu net die ene radio zonder knop in het bezit hebt, Sun.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind sommige van die nummers best aan te horen eigenlijk
Ha.Ha.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:50 schreef Hyman het volgende:
door mika komen er teveel dikke wijven![]()
eensch met klacht
Die hoor je al helemaal om de 5 secquote:
Heb het wel over haar hele album he:)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die hoor je al helemaal om de 5 sec![]()
Kutlied, lijkt wel zon lied wat je op de basischool met de klas in "kano"(of hoe je dat schrijft) gaat zingen.
Uitgemolken Milka koeienquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:46 schreef ondeugend het volgende:
Ik las milka.
En wilde meteen in de bres springen voor de chocola.
Milkaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:46 schreef ondeugend het volgende:
Ik las milka.
En wilde meteen in de bres springen voor de chocola.
Waarom? Als mensen tevreden zijn met muziek uit de top50 moeten ze dat toch zelf weten? Het lijkt me verstandig om niet te veel naar de horizon op het standaard XP-achtergrondje te kijken want anders blijft je horizon beperkt tot de grootte van je scherm.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:11 schreef sinadO het volgende:
VERBREED JE HORIZON!
Ik denk dat hij het wel slim aanpakt. Om die persmuskieten een stevige hak te draaien, daar gaat het om.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:54 schreef Mich92 het volgende:
Mika! Hij geeft geeneens antwoord op de vraag offie homo is. Ik bedoel, zeg dan gewoon nee als je geen homo bent/het wilt verbergen
.
IK zie het al helemaal voor me, allemaal van die kinderen in een kring en dan dat liedje zingen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die hoor je al helemaal om de 5 sec![]()
Kutlied, lijkt wel zon lied wat je op de basischool met de klas in "kano"(of hoe je dat schrijft) gaat zingen.
Welk nummer van hem niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:58 schreef MikeyMo het volgende:
lollipop is zo werkelijk walgelijk gay
Ik dacht eerst dat Michael Jackson dit zong....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:58 schreef MikeyMo het volgende:
lollipop is zo werkelijk walgelijk gay
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |