zeulen moet ik toch wel. alhoewel de planning drank wel zwaar wordtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
JaOp terrasjes wordt dat geschonken als Cape COD. Met wat lime erbij dan. Bitter lemon lijkt me ook wel heel lekker, heb ik ook nog liggen! Maar dan moet ik 3 flessen meezeulen en een pak
.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:18 schreef lenme het volgende:
[..]
zeulen moet ik toch wel. alhoewel de planning drank wel zwaar wordt
1 wodka
2 keer bitter lemon
3 pakken taksi
24 blikken (0,5)
is toch als ik even rekenen 15 kilo aan vocht.
(als ik ooit op school goed opgelet heb is 1 liter water een gewicht van 1 kilo of heb ik het nu mis)
Ja...vooral die 3 pakken taksi gaan zwaar wegen. Erg lekker maar best slecht voor je rugquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:18 schreef lenme het volgende:
[..]
zeulen moet ik toch wel. alhoewel de planning drank wel zwaar wordt
1 wodka
2 keer bitter lemon
3 pakken taksi
24 blikken (0,5)
is toch als ik even rekenen 15 kilo aan vocht.
(als ik ooit op school goed opgelet heb is 1 liter water een gewicht van 1 kilo of heb ik het nu mis)
bolderkar echt dat meenemen naar een festival nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja...vooral die 3 pakken taksi gaan zwaar wegen. Erg lekker maar best slecht voor je rug
Oh wacht! Neem zo'n geweldige megavolle bolderkar! Dan kun je daar alles op kwijt en kunnen wij lachen ons op de trap ergeren.
heyyyyy daar stond vorig jaar toch geen surinamer?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:57 schreef Longmen het volgende:
[..]
De Surinamer voor de fans:
[ afbeelding ]
neequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:27 schreef AMDB het volgende:
Is het handig om dingen op zo'n steekwagentje te binden?
Ja maar daar zit ook de suri inquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:29 schreef snorfiets het volgende:
[..]
heyyyyy daar stond vorig jaar toch geen surinamer?
daar stond de groovetube met zn cocktails toch??
x
lul niet, werkt primaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee
Waarom: Zand, modder, gras, BRUG
Ja hier hetzelfde. Nou ja, gelukkig maar, ff de puntjes op de i zetten enzo, boodschapjes doen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
Lomp zeg..ik heb steeds het idee dat ik morgen al wegga
Dat is helemaal niet handig.
van de lowlands site dus als ik daar nog bier bij haal heb ik straks 3 van die tassen als het niet meer isquote:Maar waarom met blikken bier zeulen als het ook veel makkelijker kan? Grolsch heeft weer een mooie actie voor alle Lowlanders! Haal in de supermarkt 8 blikjes Grolsch en je betaalt er maar 6 en je krijgt er ook nog eens een mooie Grolsch Festival-bag bij. Maar het belangrijkste: je biertje is lekker koud!
dat zal best, maar je zuipt je ook blauwquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe duur die Grolsch daar is. Betaal je je niet blauw?
ik gok 2,30 omdat 1 muntje ook zoveel isquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe duur die Grolsch daar is. Betaal je je niet blauw?
Dus ¤9,20 voor een sixpack. (want, 6 halen, 4 betalen).quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:50 schreef lenme het volgende:
[..]
ik gok 2,30 omdat 1 muntje ook zoveel is
8 halen 6 betalen dus iets meerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus ¤9,20 voor een sixpack. (want, 6 halen, 4 betalen).
Bad tipquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:38 schreef lenme het volgende:
tip voor je rugzak inpakken doe zware spullen onderin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |