Je doet je naam eer aan. Een beetje juigen bij dat feit. Weet je hoe kut dat is?quote:
Ohja, zaterdagmiddag. Eerst Korpiklaani, dan Volbeat.quote:
Oh, ik ziet het al:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zie volgens mij vooral over het hoofd waarom dat makkelijker zou zijn dan het thuis alvast doen, dus vertel eens.
Grolsch of India (hoewel misschien wat klein) zou beter.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan. Een beetje juigen bij dat feit. Weet je hoe kut dat is?
Volbeat een beetje in de Alpha zetten
het mogen meenmen van 1 pet fles ongemixt meer drank mee dan gemixtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zie volgens mij vooral over het hoofd waarom dat makkelijker zou zijn dan het thuis alvast doen, dus vertel eens.
Daar ga ik bij de eerste flinke bui wel achter komen denk ik. Maar ik denk wel dat 'ie nog in orde is.quote:
nou en, t is volbeat, dan is alles goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan. Een beetje juigen bij dat feit. Weet je hoe kut dat is?
Volbeat een beetje in de Alpha zetten
same here ding is 10 jaar niet gebruiktquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar ga ik bij de eerste flinke bui wel achter komen denk ik. Maar ik denk wel dat 'ie nog in orde is.
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #29quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
wie heeft linkje naar het ik neem mee topic? kan t zo snel niet vinden
Daar houdt geen hond zich aan behalve lowlandsmaagden. Het wordt ook écht niet weggegoten. Man, ieder jaar neem ik 2 flessen mee en ik weet van zat mensen die er meer meenemen + enkele bletten bier op een steekwegen. Wordt er iets aan gedaan? Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:54 schreef lenme het volgende:
[..]
het mogen meenmen van 1 pet fles ongemixt meer drank mee dan gemixt
Ik stond vorig jaar bij FoR, daar controleerden ze de tas van een vriend. 12 blikken was uiteraard het maximum, hij had er 24. Die gozer vroeg nog of het ook voor een van de anderen was, toen daarop nee geantwoord werd, vond hij het ook wel best.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar houdt geen hond zich aan behalve lowlandsmaagden. Het wordt ook écht niet weggegoten. Man, ieder jaar neem ik 2 flessen mee en ik weet van zat mensen die er meer meenemen + enkele bletten bier op een steekwegen. Wordt er iets aan gedaan? Nee, natuurlijk niet.
uiteraard smokkel ik ook wel maar als er dan toch moeilijk gedaan wordt gaat een fles fris wel weg. de wodka niet ik hou niet van drankmisbruik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar houdt geen hond zich aan behalve lowlandsmaagden. Het wordt ook écht niet weggegoten. Man, ieder jaar neem ik 2 flessen mee en ik weet van zat mensen die er meer meenemen + enkele bletten bier op een steekwegen. Wordt er iets aan gedaan? Nee, natuurlijk niet.
Behalve dat je in zo'n situatie altijd "ja" moet zeggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik stond vorig jaar bij FoR, daar controleerden ze de tas van een vriend. 12 blikken was uiteraard het maximum, hij had er 24. Die gozer vroeg nog of het ook voor een van de anderen was, toen daarop nee geantwoord werd, vond hij het ook wel best.
Ze zijn inderdaad de beroerdste niet meestal.
Ik denk dat die vriend ook wel doorhad dat het de security eigenlijk helemaal niks kon schelen. En er staan volgens mij wel vuilnisbakken, meen ik me iets van te herinneren, maar ik kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Behalve dat je in zo'n situatie altijd "ja" moet zeggen
Maar inderdaad, er wordt niet zo moeilijk gedaan. Er zal vast wel iemand komen huilen dat 'ie wel eens gecontroleerd is maar volgens mij staat er niet eens vuilnisbakken. Dus..
ow is dat een beetje te beren dan ? die cranberryjuice ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik durf m'n wodka niet te premixenBen bang dat andere mensen ook lekkers bij zich hebben om te mixen met wodka. Neem zelf cranberryjuice mee
en een pak groene ijsthee.
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:11 schreef lenme het volgende:
[..]
ow is dat een beetje te beren dan ? die cranberryjuice ?
was zelf van plan om bitter lemon met wodka te gaan doen lekker zomers mixje
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:14 schreef MOD het volgende:
Heeee hoe zit het met parkeergelegenheid? Is het een plan om de auto bij 't Harde neer te zetten en vanuit daar met de pendelbus te gaan? Of moet je serieus twee uur in de rij staan met de auto voor een plekkie?
thanks staan altijd dingen in die ik anders vergeetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008 #29
Daar heb ik linkjes naar deel 1 (2005 en 2006) en deel 2 (2006 en 2007) gepost. Geen idee of er daarna nog een geopend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |