Ik mis onze gereserveerde plek op camping 3, kun je die ook even pinpointen zodat mensen weten dat ze daar niet kunnen gaan staan met hun tent!..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik miste de 24 uurs tent op het plaatje![]()
[ afbeelding ]
zelfde probleem heb ik met graspop dan vallen altijd de tentames er vlak na. Dus om toch nog wat studiepunten te halen nog nooit daar geweest.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah, stage is wel vervelend dan. Als je geen vrij kunt krijgen (begin je net toevallig?)
Ik had vorig jaar de maandag na Fields of Rock een hertentamen, ook vervelend, maar die heb ik maar mooi overgeslagen. En mijn begeleider gaf me groot gelijk, hij had hetzelfde gedaan zei hij.
Graspop wil ik ook wel weer eens heen, alleen in 2002 geweest.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:19 schreef lenme het volgende:
[..]
zelfde probleem heb ik met graspop dan vallen altijd de tentames er vlak na. Dus om toch nog wat studiepunten te halen nog nooit daar geweest.
vriend van mij ging wel die had zijn laatste tentamen die dag dat ze heen gingen zat hij op school tentamen te maken en de rest die er heen ging op de chauffeurs na buiten bier te drinken
Maar jij gaat heul niet naar Lowlands. Waar ging jij ook alweer heen?quote:
Frequencyquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar jij gaat heul niet naar Lowlands. Waar ging jij ook alweer heen?
succes en niks vergeten he! dat doe ik wel voor jequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:27 schreef lienelien het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vanavond gewoon al mn tas moet inpakken
Morgen tot 20u stage, en daarna nog een afspraak, dus totaal geen tijd..
Ziet er ook leuk uit. Vanwaar de keuze voor dat festival?quote:
Omdat dit jaar het jaar is van festivals waar ik nog niet ben geweest.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ziet er ook leuk uit. Vanwaar de keuze voor dat festival?
Allemaal goede redenen dus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Omdat dit jaar het jaar is van festivals waar ik nog niet ben geweest.
En omdat er genoeg mensen van ons lopen op LL
En dat ik een leuke dame heb opgedaan op Melt! Festival en die neem ik nu mee
What's with the pre-mixing? Is het niet makkelijker om het sterke spul puur mee te nemen in de fles en dáár te mixen? Of zie ik iets over het hoofd..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
...Ik moet alleen de cola + drank nog even premixen..
Ik zie volgens mij vooral over het hoofd waarom dat makkelijker zou zijn dan het thuis alvast doen, dus vertel eens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:49 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
What's with the pre-mixing? Is het niet makkelijker om het sterke spul puur mee te nemen in de fles en dáár te mixen? Of zie ik iets over het hoofd..
Volbeat in de alphaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:Volbeat
Ik heb er zin in. Eens zien waar ze staan in het blokkenschema.
[..]
Allemaal goede redenen dus.
Omdat ik dan 3 flessen mee moet dragen en als ik het hier mix dan hoef ik er maar 2 mee te zeulen in mijn rugzak. Daarbij komt nog eens het feit dat glas niet meemag en je zal net zien dat ik dan een keer gecontroleerd word.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:49 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
What's with the pre-mixing? Is het niet makkelijker om het sterke spul puur mee te nemen in de fles en dáár te mixen? Of zie ik iets over het hoofd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |