Als je aan de late kant bent, sta je wel wat in de file om weg te komen, maar dat valt reuze mee. Voor de pendelbus staat volgens mij een behoorlijke rij op maandag???quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:14 schreef MOD het volgende:
Heeee hoe zit het met parkeergelegenheid? Is het een plan om de auto bij 't Harde neer te zetten en vanuit daar met de pendelbus te gaan? Of moet je serieus twee uur in de rij staan met de auto voor een plekkie?
Had dan gelijk ff die foto van de Charlie gepost.quote:
een lowlands retour bestaat die dan ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:11 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand een idee wat het lowlandsretour kost: Deze zat gisteren nog niet in de automaat van de NS!
Volgens mij gewoon de prijs van een normaal retourtje, alleen is deze van donderdag t/m maandag geldig.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:11 schreef TeleluvR het volgende:
Iemand een idee wat het lowlandsretour kost: Deze zat gisteren nog niet in de automaat van de NS!
Klopt helemaalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon de prijs van een normaal retourtje, alleen is deze van donderdag t/m maandag geldig.
Dat heb ik nog nooit gedaan. Vanaf Lelystad is het wel te doen hoor, je moet alleen niet om 13:00 de trein uitstappen en denken dat je direct door kan. Als er al bussen rijden in de middag, zullen het er wat minder zijn en dan zal er een rij staan. Zodra het op gang komt met de bussen, gaat het ook prima.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
En in 't harde?, is het bussen vanaf daar wel prima te doen?
Ah, gewoon een mislukt weekendretour dus... hebben andere mensen em in de automaat gespot? Zou er vanaf maandag inzitten, maar gisteren dus nog niet???quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon de prijs van een normaal retourtje, alleen is deze van donderdag t/m maandag geldig.
Het lijkt ook heel sterk op het Saddlespan-podium dat op de Affaire werd gebruikt. Maar in elk geval open lucht dus, gelukkig maar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Had dan gelijk ff die foto van de Charlie gepost.![]()
Het lijkt trouwens wel op dat half-openluchtpodium wat vroeger op de Higher Ground stond.
Ja hoor 15 tot 20 minuten. Er staan daar genoeg bussen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
En in 't harde?, is het bussen vanaf daar wel prima te doen?
het gaat prima weer worden!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:34 schreef frame-saw het volgende:
Mooi dat de Charlie openlucht is, behalve als het kutweer is
Kijkshop, 5 euro..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:09 schreef Mathijz het volgende:
Weet iemand nog waar je zo'n ideaal eenmalig lowlands stoeltje kan halen?
Gister zat ie er in R'dam en Den Haag wel in, in de nieuwe touch-screen automaten dan he..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ah, gewoon een mislukt weekendretour dus... hebben andere mensen em in de automaat gespot? Zou er vanaf maandag inzitten, maar gisteren dus nog niet???
Sterker nog, volgens mij is 't 'm:quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het lijkt ook heel sterk op het Saddlespan-podium dat op de Affaire werd gebruikt. Maar in elk geval open lucht dus, gelukkig maar.
Ah, daar herken ik 'm dan ook van.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:55 schreef Tourniquet het volgende:
Weet bijna zeker dat die ook bij de Higher Ground werd gebruikt in 2003.
Bestaan die oude nog dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:51 schreef petre86 het volgende:
in de nieuwe touch-screen automaten dan he..
Ik las gisteren op NOS-TT over 80% kans op neerslag voor een vrijdag. De laatste keer dat dat was was vorige week en toen hadden we de hele dag moessons.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:49 schreef MadGuy het volgende:
[ afbeelding ]
RTL Weer is alleszins positief.
Weer.nl ook wel.
Weathernews is ineens heel wat minder positief, met veel kans op neerslag. Donderdag 40, vrijdag 50 (5mm), Zaterdag 40 (1mm) en zondag 70% (3mm). KNMI heeft ongeveer hetzelfde als weathernews.nl.
Voor zover mijn weerpraatje. Oat Moarn!
Tsja, afgelopen weekend zou het zaterdag (vrij) droog zijn en zondag veel meer regen. Toch heb ik zaterdagavond de hele avond regen gezien en zondag was het hier de hele tijd droog en vrij zonnig. Het blijft afwachten, zeker met landelijke voorspellingen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik las gisteren op NOS-TT over 80% kans op neerslag voor een vrijdag. De laatste keer dat dat was was vorige week en toen hadden we de hele dag moessons.
Als er 80% staat heb je idd grote kans op een verregende dag. Maar op NOS is het al bijgesteld naar 60 op de vrijdag. Eerlijk gezegd vind ik de donderdag in eerste instantie belangrijker. Uren in de regen in de rij staan is niet tof.... Tent opzetten in de regen ook niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik las gisteren op NOS-TT over 80% kans op neerslag voor een vrijdag. De laatste keer dat dat was was vorige week en toen hadden we de hele dag moessons.
Veel plezier in het verre Oostenrijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |