The bigger they are, the harder they fall.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:26 schreef SickBitch het volgende:
[..]
Nou vorig jaar op wacken was ik niet zo blij met die crowdsurfers, vooral omdat 3/4 te dik is om te crowdsurfen![]()
gelukkig mag t op lowlands niet
en weer een legerkist in je nekquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:26 schreef SickBitch het volgende:
[..]
Nou vorig jaar op wacken was ik niet zo blij met die crowdsurfers, vooral omdat 3/4 te dik is om te crowdsurfen![]()
gelukkig mag t op lowlands niet
hehehe, ik heb gister ook een zonnebril gekocht om die reden. Ik heb verder een pleurishekel aan die dingen, maar goed.... 's avonds zijn ze een uitkomstquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:03 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik neem veel zonnebrillen mee! Want ik raak ze altijd kwijt, en ze gaan kapot enzo.. en ik heb ze nodig, vooral 's nachts..
Ja camping 3quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:34 schreef WalterSobchak het volgende:
hier heb ik om gelachen vorig jaar:
[ afbeelding ]
Mirrors werken hier nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:18 schreef Junkie het volgende:
Kwam dit net tegen... ff downloaden!
alternative.blog.nl :Downloads: Lowlands 2008 artiesten in de mix!
Links:
Jort Bastiaanse - Lowlands For Dummies '08
[ afbeelding ]
Sandeman - There Will Be Mud, The Rough Guide To Lowlands '08
Te zien op vrijdag 15 augustus om 17.25 uur in de Bravo.
DJ Sandeman
Nou 50 minuten links gelul, daar zitten we op te wachtenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:44 schreef chansadres het volgende:
De Lama's komen niet! Dolf Jansen neemt de plek over met een 50 minuten durende nieuwe show.
Veel mensen waarschijnlijk wel, er zal wel weer een flinke rij staan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou 50 minuten links gelul, daar zitten we op te wachten
Ik heb best een tijdje staan wachten op de pendelbussen in Lelystad. Geen idee hoe lang het was en hoe laat de begonnen, maar ze hadden in ieder geval niet gerekend op een vroegere opening van Lowlands volgens mij, dus veel bussen waren er niet paraat in de middag.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:54 schreef KneiterS het volgende:
Gingen de pendelbussen vorig jaar ook nog eerder rijden, zoals de campings eerder open gingen? Of is dat echt stipt 1 uur? En is er nog een nadeel als je via lelystad gaat?
dan zal wel prettig geslapen hebbenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:34 schreef WalterSobchak het volgende:
hier heb ik om gelachen vorig jaar:
[ afbeelding ]
En in 't harde?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb best een tijdje staan wachten op de pendelbussen in Lelystad. Geen idee hoe lang het was en hoe laat de begonnen, maar ze hadden in ieder geval niet gerekend op een vroegere opening van Lowlands volgens mij, dus veel bussen waren er niet paraat in de middag.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:55 schreef Tourniquet het volgende:
PRIMEUR!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:09 schreef Breuls het volgende:
Er staan overigens actuele foto's op http://lowlandsmashup.vpro.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |