quote:New account pages will be available at www.war-europe.com tomorrow morning from 08.30. To gain Open Beta access, create a fresh account using these pages, log in with it and enter the code you have been given. This only applies to new testers; all previous testers have automatic Open Beta access
A minor patch will be available before the servers are brought online early afternoon tomorrow. The suspense will soon be over; WAR is dawning and we all have a very exciting time ahead of us.
Jammerquote:Op zondag 7 september 2008 09:49 schreef kiksma19 het volgende:
volgens mij kan je vanaf half 10 je account aanmaken met de key die je al gehad moet hebben.
Nah, de hele boel ligt plat. Ik probeer het over een uurtje wel weer.quote:Op zondag 7 september 2008 11:48 schreef Teije het volgende:
Leuk dan. Je zou nu blijkbaar een account kunnen aanmaken, maar ik kom er gewoon niet doorheen. Mensen hier die meer geluk hebben gehad?
Ik wacht nu al 2 uur op dat mailtjequote:Op zondag 7 september 2008 15:09 schreef Gierigesloeber het volgende:
Ik hoef alleen te wachten op mailtje.
Goed idee, als straks het spel voor iedereen beschikbaar is, en het slaat aan, dan hebben we zo'n OP hard nodigquote:Op zondag 7 september 2008 16:30 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik wacht nu al 2 uur op dat mailtje.
Tevens heb ik de OP maar even op de Fok Wiki gezet.
De beta servers zijn inmiddels online. Als je je account voor elkaar hebt kan je spelen. Ik speel op het moment met de closed beta account overigens...quote:Op zondag 7 september 2008 18:20 schreef GeekyMe het volgende:
Nou ik denk dat we lekker achterover kunnen leunen. Er zijn op meerdere vlakken problemen met de EU servers en die moeten ze eerst oplossen.. zowel met het uberhaupt contact maken met de authentication server, en problemen met de beta keys/updates etc. Het is nogal amateuristisch. Het rammelt aan alle kanten.
Ik probeer het morgen weer mar het is nogal sneu allemaal. De open beta is een rotzooi, ik hoop dat het minder is met de launch.
Heel het spul ligt nog steeds plat. Zie ook hier.quote:Op maandag 8 september 2008 09:07 schreef McGilles het volgende:
Krijgt iedereen deze melding als je de 'Mythic Patcher' probeert te starten?
'Authentication failed. Please re-enter your login credentials.'
Als je dat mailtje hebt ben je er nog niet.quote:Op maandag 8 september 2008 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wacht sinds gisteravond 8 uur op een emailtje om mijn account te bevestigen.
Hopelijk is ie er vanavond en kan ik daarna eindelijk eens kijken of het spel wat is.
Wees er maar niet zo zeker van, bij mij duurde het mailtje ook 7 uur, dus die krijg je nog wel een keer. Maar op dit moment liggen de inlogservers en de key authentication servers dus plat. Waardoor je helemaal niks met je account kan.quote:Op maandag 8 september 2008 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wacht sinds gisteravond 8 uur op een emailtje om mijn account te bevestigen.
Hopelijk is ie er vanavond en kan ik daarna eindelijk eens kijken of het spel wat is.
Jah..gisteren deed ik ongeveer 2 uur over 200MBquote:Op maandag 8 september 2008 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Na het mailtje moet ik nog mijn beta key invullen en een patch downloaden toch ?
En ik las al dat die patch tergend langzaam binnenkomt…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |