Dan heb je het denk ik alleen over de opening en niet over de sportevenementen? Anders zou het commentaar bij het Hockey een veel grotere voorsprong hebben op wat er gebeurd. Het verschil wat er nu was (1 à 2 seconden) is normaal voor een liveuitzending.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:37 schreef agter het volgende:
[..]
Voor de opening werd verteld dat China het met vertraging de ether in slingerde.
Maar ik weet het aantal seconden niet meer. Iets tussen de 10 en 30 seconden.
Dus los van de dingen die jij opnoemt.
Dat doet China voor geval er iets mis gaat.
Dat noem ik geen playbacken, maar nasynchroniseren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik lees het nu pas van dat meisje, maar je kon met de opening al wel zien dat het nep was door het overdreven articuleren. Wel lullig voor het meisje dat zelf gezongen heeft.
idd ja, dat was overduidelijk. Het leek zelfs wel computeranimatie vond ik...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:56 schreef wimderon het volgende:
Dat die voetstappen niet echt waren kon iedereen toch zien!
En dat meisje, tja.
Ze waren allemaal Han inderdaad.quote:Op zondag 17 augustus 2008 03:26 schreef Strani het volgende:
Oh ja, vandaag las ik ook dat toen die hele groep kinderen van verschillende etnische groepen binnenkwam, ze niet echt van al die groepen waren.
Lekkere selecties.quote:At the age of seven, Liu was selected as a future high jumper under a project where youngsters had their bones measured and were allocated sports depending on their anticipated growth.
Gaat allemaal zo de Yangtze in. Ja daar zijn ze makkelijk in hoor, in China.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:51 schreef agter het volgende:
Vraag me af wat ze met alle informationpoints, oplaad kiosken voor gsm, gebouwen en geselecteerde Chinezen gaan doen, nu het over is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |