Ik er kom er speciaal voor HIER naar toe jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fok! is groot genoeg Eend, misschien is er ergens anders nog een bezigHier niet.
Lief toch?quote:
That's the way the cookie crumbles.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Net als die youtubes is het gewoon minderwaardig kinderachtig kijk-ons-eens-posten-alsof-er-niks-aan-de-hand-is-lalalalalala
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Net als die youtubes is het gewoon minderwaardig kinderachtig kijk-ons-eens-posten-alsof-er-niks-aan-de-hand-is-lalalalalala
Aww, wat liev en het liedje van Hupert erbij. Helemaal top.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:26 schreef Desii het volgende:
nee, gaaf juist
als ik ooit eens een filmpje moet maken van al je mooiste foto's... doe ik het graag
hier istie van 't logeetje
Zul je nu wel teleurgesteld zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik er kom er speciaal voor HIER naar toe ja
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, past echt bij je weerbericht.
ja, ik speel geen rol in de rel, en het juiste weet ik er ook niet van, dus een oordeel kan ik er ook niet over hebben, en diegene die er wel een rol in hebben zijn er al over heen, dus wat wil je, start je eigen rel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
*Gaap*quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Je neus is een stuk beter dan gisteren, maar je bent toch weer net iets te laat
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
That's the way the cookie crumbles.
lief is ze vast content mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:26 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, gaaf juist
als ik ooit eens een filmpje moet maken van al je mooiste foto's... doe ik het graag
hier istie van 't logeetje
No way, zoiets blijft doorsudderenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
That's the way the cookie crumbles.
GVDquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Je neus is een stuk beter dan gisteren, maar je bent toch weer net iets te laat
denk het wel, is het oppaskindje van mijn nicht die hier is komen logeren.quote:
Ja, dat ben ik met je eens, vind ook dat het uitgepraat moet worden, voor zover dat lukt natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het niet beter dat het uitpraten onderling gebeurt en degenen die er geen zin in hebben er buiten gelaten worden? (Dat geld dan weer niet voor Eend want die wil er met zijn snavel boven op zittenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eens, vind ook dat het uitgepraat moet worden, voor zover dat lukt natuurlijk.
Ik vind dat iemand die anderen zwaar aanrekent als hij ze verdenkt van achterlangs, zélf zeker geen stukjes log door moet sturen naar anderen.
Practice what you preach.
Jezus Christus, wat vind ik jou toch een knurft, niet zomaar eentje, maar werkelijk eentje in het kwadraatquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eens, vind ook dat het uitgepraat moet worden, voor zover dat lukt natuurlijk.
Ik vind dat iemand die anderen zwaar aanrekent als hij ze verdenkt van achterlangs, zélf zeker geen stukjes log door moet sturen naar anderen.
Practice what you preach.
Sterker nog, er zijn al excuses aangeboden.......quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is het niet beter dat het uitpraten onderling gebeurd en degenen die er geen zin in hebben er buiten gelaten worden? (Dat geld dan weer niet voor Eend want die wil er met zijn snavel boven op zitten)
Ik vind je muzieksmaak toch zo top. Je bent nog hardstikke jong maar je gaat voor de meest geweldige muziek uit de jaren tig, hoe komt dat?quote:
Ben ook niet meer piep hoor, 32, mijn ouders hadden dit altijd aan, ben er mee opgegroeid.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind je muzieksmaak toch zo top. Je bent nog hardstikke jong maar je gaat voor de meest geweldige muziek uit de jaren tig, hoe komt dat?
Tis groen en blijft op het water liggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En lekker, die andijvie van de plaatselijke chinees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |