Oeh die is ook goed!quote:
Klopt, muziek is een kwestie van smaak, ik vind een heleboel muziek mooi, ook veel nummers uit de jaren '50, '60 en '70.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:58 schreef Dementor het volgende:
Leeftijd maakt in deze dan ook niets uit.
Mooi, want ik wil niet weten wat er in de vorige SOS is gebeurdquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef kahaarin het volgende:
Volgt niet.
[Forum] Banmeldtopicquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi, want ik wil niet weten wat er in de vorige SOS is gebeurd![]()
Ik las wel heel snel dat Vanirnsum een ban heeft. Wat heeft dat rotjoch nu weer gedaan?
Ja, luid en duidelijk, Roger. Thanks.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is mijn post aan jou toch nog aangekomen noekje?
Ja hè? En, nog uit eten geweest in de Librije?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hè? En, nog uit eten geweest in de Librije?
Vind het flauwekul. Dat de held die zich er aan stoort zich hier maar meldt, met onderbouwing.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic
Baggeren.....![]()
Met die scherpe mosterd.. Dat vind ik zoo lekkerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee.Dus ik ga zo hun RLS maar kijken.
![]()
Wel sushi gehad. Ook lekker!
Triestheidquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic
Baggeren.....![]()
Het is kutquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind het flauwekul. Dat de held die zich er aan stoort zich hier maar meld, met onderbouwing.
Van mosterd ga je liegenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Met die scherpe mosterd.. Dat vind ik zoo lekkerMaar moet er van niezen
Mee eens, hij heeft wel meer moois gemaakt....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:05 schreef beequeen het volgende:
Thanx Ka.![]()
Deze mag zeker niet ontbreken, may he rest in peace.
Ach, ben je er toch een beetje bij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:07 schreef noekje het volgende:
Nee.Dus ik ga zo hun RLS maar kijken.
![]()
Wel sushi gehad. Ook lekker!
Wasabi. Nein, dat trek ik niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Met die scherpe mosterd.. Dat vind ik zoo lekkerMaar moet er van niezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |