abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60755829
Vanavond heb ik helaas al een afspraak staan, kunnen we niet lekker op de zondagmiddag even een kopje koffie gaan drinken bij die lui? En dan aansluitend zondagavond rond 18:30 de boel platgooien, op tijd voor het acht-uur journaal?
pi_60755871
Ahem... * RoofingBurner * Sgt Administratie Roofingburner (690807031), lichting 91/3 meldt zich...
Single ply roofing, pay less, worthless.
pi_60756041
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:38 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond heb ik helaas al een afspraak staan, kunnen we niet lekker op de zondagmiddag even een kopje koffie gaan drinken bij die lui? En dan aansluitend zondagavond rond 18:30 de boel platgooien, op tijd voor het acht-uur journaal?
Heb je voor dat verlof wel een VRA ingevuld?

"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_60756057
En inleveren bij RoofingBurner aub.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_60756262
SITRAP 121050Laug08; AC-130 at loc for recon. Armed and ready

pi_60756281
Goedemorgen
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:16:05 #32
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_60756727
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:03 schreef Cobra4 het volgende:
Hahaha, er is weer een nieuw land op de wereld. Ik ga maar vast mijn gevechtsuitrusting in orde maken want: Het is een stuk grond in Amsterdam..... MOBILISATIE!!!!!!!!

Onafhankelijkheidsverklaring Vrijstaat Swomp 4.

Wij, de swompers (de bewoners en gebruikers van dit perceel) verklaren ons onafhankelijk. In deze autonome anarchistische vrijstaat zullen we op een wijze leven die in overeenstemming is met ons geweten en verantwoordelijkheidsgevoel tegenover anderen en de aarde. Wij wensen niet mee te werken aan de verdere vernietiging van de aarde en zien in dat we in de toekomst op een duurzame en onafhankelijke manier met onze omgeving moeten omgaan, willen we de kwaliteit van leven in deze buurt en op aarde waarborgen.

We verzetten ons tegen de macht van de overheid en van het grootkapitaal die telkens weer ingrijpende maatregelen door onze strot duwen, zoals op buurtniveau de uitverkoop van de sociale huisvesting, het bouwen van parkeergarages en de veryupping van de Pijp. Op grotere schaal bijvoorbeeld het bouwen van kolencentrales, de opgedrongen verslaving aan olie en de uitbuiting van de derde wereld. Wij verwerpen de door de overheid als rookgordijn opgeworpen nep-inspraak in de vorm van een woud aan regeltjes, bezwaarprocedures en inspraakgelegenheden. Het leidt zelden tot meer beslissingsbevoegdheid van een buurt, wijk of omgeving, eerder tot uitputting en frustratie. Sterker nog we erkennen de overheid niet, die met hun hiërarchie boven de mensen wil staan en zo ongelijkheid binnen samenleving in de hand werkt en mensen hun vrijheden ontneemt.

Wij geloven in een levenswijze waarin ieder zijn of haar eigen verantwoording draagt en in gelijke mate bijdraagt. Wij geloven in D.I.Y, do it yourself, op onze eigen wijze nemen we de touwtjes in onze eigen handen en wachten niet tot een overheid of bedrijf(sleven) invulling geeft aan dit perceel. We wachten niet tot de overheid ons zogenaamde groene initiatieven biedt, maar beginnen zelf met het ontwikkelen van een duurzame en milieuvriendelijke levenswijze. We maken ons sterk voor de groenvoorziening in de buurt, voor onafhankelijkheid van de industrie, kapitaal en voor zelfbestuur. Dit is onze eigen tijdelijke autonome zone waarin we leven zoals wij het willen en wensen, niet volgens de normen die ons van bovenaf opgelegd en door de strot gedrukt wordt.

Dit komt erop neer dat we onze eigen groenten verbouwen in duurzame en verantwoorde tuinen. We kopen, als we kopen, het liefst biologische producten en eerlijke producten. Onze voorkeur gaat uit naar producten die niet onnodig de halve wereld over moesten reizen om hier te komen, en waar niemand voor uitgebuit is. Racisme, seksisme en discriminatie worden uitdrukkelijk verworpen omdat dit de vrijheid van mensen in de weg staat. We willen geen dieren onderdrukken, daarom eten we op Swomp geen vlees en vis, ook de bio-industrie zorgt voor vergaande uitputting en vernietiging van de aarde en creëert hiërarchie van leven.

In ons collectief bestaat geen hiërarchie, de structuur is gebaseerd op een ieders gelijke en vrijwillige bijdrage op het vlak waar hij of zij goed in is.

Leve de Anarchie! Leve de Vrijstaat!

http://www.indymedia.nl/nl/2008/08/53948.shtml
"Wij geloven in een levenswijze waarin ieder zijn of haar eigen verantwoording draagt en in gelijke mate bijdraagt. Wij geloven in D.I.Y, do it yourself, op onze eigen wijze nemen we de touwtjes in onze eigen handen en wachten niet tot een overheid of bedrijf(sleven) invulling geeft aan dit perceel. "

Stiekem zijn ze best rechts

Maar als die lui echt niks met de overheid te maken willen hebben: vandaag nog afsluiten van alle voorzieningen (gas, electra, riool, internet, tv, telefoon) en kijken hoe ze dan piepen. De overheid zorgt er immers voor dat dergelijke diensten in goede banen lopen (eventueel via toezichthouder), EN ze betalen belasting over hun rekeningen hier van, dus dat zullen ze ook wel niet willen. Ben benieuwd hoe snel ze dan bij de overheid aankloppen dat ze dat niet kunnen maken.

Maargoed.. de 500 ponder optie die voorbij kwam is misschien wel beter.
pi_60756834
Ik stem toch echt voor die 500-ponder. En gelijk daarachteraan een flinke invasie door de grondtroepen

Wat mij betreft eerst alles afsluiten, tot zondagmiddag. En dan bovenstaande uitvoeren

Ik regel het bier wel
pi_60756857
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:16 schreef Whiteguy het volgende:

Maargoed.. de 500 ponder optie die voorbij kwam is misschien wel beter.
Ik laat er wel 1 uitzoeken die betaald is door hun eigen belastingcenten.
pi_60757051
Puik plan. En dan een leuke text erop schrijven
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:28:35 #36
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_60757072
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:46 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Heb je voor dat verlof wel een VRA ingevuld?

[ afbeelding ]
Bestaan die dingen nog steeds?
Werd daar ook niet je SMEV op aangetekend?

* MadMaster voelt zich ineens oud...
pi_60757159
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:28 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Bestaan die dingen nog steeds?
Werd daar ook niet je SMEV op aangetekend?

* MadMaster] voelt zich ineens oud... [ afbeelding
Er is helemaal niets gewijzigd aan dat formuliertje.
En ja, de SMEV aantekening kwam hier ook op.

Tijdens mijn dienstplicht koste SMEV 50 gulden. En bij jullie.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:35:32 #38
39237 crew  H_T
2733
pi_60757337
Wat is een SMEV?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:35:45 #39
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_60757348
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:20 schreef iamredleader het volgende:
Ik stem toch echt voor die 500-ponder. En gelijk daarachteraan een flinke invasie door de grondtroepen

Wat mij betreft eerst alles afsluiten, tot zondagmiddag. En dan bovenstaande uitvoeren

Ik regel het bier wel
Vorig jaar was het ook al bingo zo te zien.

http://www.geenstijl.tv/2007/11/rutger_ruikt_krakers_3.html
pi_60757379
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is een SMEV?
Vrijstelling van Sport, Marsen, Exercitie en Velddienst. Het beste wat je van een leger arts kon krijgen.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:37:29 #41
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_60757393
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:30 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Er is helemaal niets gewijzigd aan dat formuliertje.
En ja, de SMEV aantekening kwam hier ook op.

Tijdens mijn dienstplicht koste SMEV 50 gulden. En bij jullie.
Ik werkte op de poli van de Johannes Post kazerne in Havelte (ben er onlangs nog eens geweest, bijna niet meer te herkennen...) en kreeg dus veel potentiële SMEV'ers over de vloer.
Maar wij deden alleen de beroeps en de externen (militairen van andere kazernes die sitewacht hadden bij de rakettenopslag vlakbij Havelte of compagnies die oefeningen hadden op de terreinen tegenover de kazerne).
SMEV 'vragen' kwam ook niet zo veel voor bij de beroeps, bij de externen wel.
Geld werd er niet geboden en ook niet gevraagd, de artsen bij ons waren wat dat betreft behoorlijk integer.
Wel hebben we aardig wat placebo's uitgedeeld aan simulanten die SMEV vroegen met daarbij het verhaal dat die pillen precies hun klachten zouden verhelpen...
pi_60757558
Ik heb even contact gehad met de Marine Kazerne in Amsterdam. Mocht het nodig zijn dan mogen we deze wel een uurtje lenen.
pi_60757597
Ik heb wel eens parkeerkaarten vervalst Koste me een dag bij de KMAR toen het uitkwam. Gelukkig dat de rit het rapport dusdanig lang heeft achtergehouden dat het 'verjaard' was.
pi_60757604
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:37 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik werkte op de poli van de Johannes Post kazerne in Havelte (ben er onlangs nog eens geweest, bijna niet meer te herkennen...) en kreeg dus veel potentiële SMEV'ers over de vloer.
Maar wij deden alleen de beroeps en de externen (militairen van andere kazernes die sitewacht hadden bij de rakettenopslag vlakbij Havelte of compagnies die oefeningen hadden op de terreinen tegenover de kazerne).
SMEV 'vragen' kwam ook niet zo veel voor bij de beroeps, bij de externen wel.
Geld werd er niet geboden en ook niet gevraagd, de artsen bij ons waren wat dat betreft behoorlijk integer.
Wel hebben we aardig wat placebo's uitgedeeld aan simulanten die SMEV vroegen met daarbij het verhaal dat die pillen precies hun klachten zouden verhelpen...
Bij de MGD op de Saksen-Weimar kazerne hing gewoon een prijslijst.
pi_60757848
We hebben ook de toezegging van de Artillerie om te helpen binnen. Kan alleen even duren voordat ze er zijn.
pi_60758200
Yeah...daar komen de huzaren, nou komt het goed. (zat zelf bij 103 verkenningsbataljon)
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:03:09 #47
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_60758202
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb wel eens parkeerkaarten vervalst Koste me een dag bij de KMAR toen het uitkwam. Gelukkig dat de rit het rapport dusdanig lang heeft achtergehouden dat het 'verjaard' was.
Ik ben alleen een keer gepakt toen ik in de keuken (waar we in het weekend de maaltijden ophaalde voor de op zaal gelegen patiënten) betrapt werd op het uitwisselen van paracetamol en keelpastilles voor extra eieren, chocomel en andere lekkernijen. Dat kostte me toen een waarschuwing en de rauwe eieren die ik mijn zakken had werden aldaar kapot gedrukt...

Wel heb ik een keer een boete gekregen van de marechaussee tijdens een oefening in Duitsland (Luneberger heide).
Ik had uit een sticker van een medische compagnie de knalrode esculaap gesneden en die middenvoor op mijn binnenhelm geplakt (een beetje MASH spelen vond ik wel grappig...). Bij een routine controle op papieren en rijboekje zagen ze dat en kreeg ik de vraag of dat bij mijn standaard PSU hoorde. Dat kon ik niet bevestigen en dus kreeg ik een prent van 30 gulden.
De esculaap mocht ik er ter plekke afpeuteren...
pi_60758356
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Yeah...daar komen de huzaren, nou komt het goed. (zat zelf bij 103 verkenningsbataljon)
Dat weet je toch dat dit de Gele Rijders van 11AfdRa zijn.
pi_60758386
p.s. De belgen hebben afgezegd. De piloot is ziek, de rubberboot lek en het paard heeft een mank been.
pi_60758443
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 12:08 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dat weet je toch dat dit de Gele Rijders van 11AfdRa zijn.
die hadden bij ons altijd een koeienkut op hun hoofd. Heb nog zo'n ding thuisliggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')