Nee, maar dat helpt waarschijnlijk wel met het feit dat ik de humor misquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent de persoon op de afbeelding wel en de plek waar hij zich schuil houdt?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:52 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, maar dat helpt waarschijnlijk wel met het feit dat ik de humor mis
't is net borduren.quote:
ja, mijn feestjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Zo hier is de rust weer weder gekeerd, heb ik nog iets gemist?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:14 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik voel me momenteel trouwens precies zoals je sig
Ga je met dezelfde groep als vorig jaar?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, 90% van mijn Lowlands drankvoorraad is ingeslagen
1 literfles Bacardi Lemonquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef iamredleader het volgende:
Gefeliciteerd, PR, mooie mijlpaal
Nem, hoeveel is die voorraad dan?
'quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ga je met dezelfde groep als vorig jaar?
Tof.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
'
Ja ongeveer wel. Iets meer deze keer ook.
Mannetje of 15 geloof ik
Dat worden stevige mixjes...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
1 literfles Bacardi Lemon
2 literflessen cola om te mixen met de Bacardi
Ja best wel. Maar na een paar dagen festival is dat wel handigquote:
Bacardi Lemon.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja best wel. Maar na een paar dagen festival is dat wel handig
Bacardi is niet echt top maar de Lemon versie met cola is het enige dat ik niet moe wordt na een tijdje.
Ik hoop hetquote:
Battlestar Galactica natuurlijkquote:Oja, vraagje, ik ben bijna door Ally McBeal heen en ben op zoek naar een nieuwe serie. Ik houd van series die af zijn, niet te lang door zijn gelopen, zodat ik ze op dvd kan kopen. Heeft er iemand nog een leuke serie-tip?
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:21 schreef iamredleader het volgende:
Firefly, van Josh Whedon. Echte aanrader
Paint!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ook, nieuwe bril is besteld. Een van de redenen waarom ik een nieuwe heb genomen is omdat ik dacht dat ik de coating had gemold, want ik kreeg em niet goed meer schoon. Opticien had em even gebruikt om alvast te weten welke kant op te meten, moest em daarvoor even schoonmaken. Dat lukte, testjes gedaan enzovoorts, nieuwe bril uitgekozen, betaald, ik zet m'n bril weer op... waar perfect door te kijken is. Het lukte de opticien zonder problemen
![]()
Ach, na drie en een half jaar werd het wel es tijd voor een nieuw montuur. En dan heb ik er twee, kan ik er ook een bij m'n moeder leggen zodat er altijd een aanwezig is als ik wil gaan autorijden
Waarvan?quote:
quote:
Maar... maar... ik wil helemaal geen man daten!quote:
Je ene poot is langerquote:
De bril staat ook niet in het middenquote:
quote:
Was je niet toevallig met je vaste (ziggo) telefoonlijn aan het bellen toen je het modem er uit trok ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:28 schreef Etcetera het volgende:
nou, ik heb weer een soempieactie om bij te schrijven
internet was dan wel gefikst, telefoon deed nog steeds moeilijk. dus ik ziggo bellen. moet alle stekkers uit de modem halen, totale reset. is goed, ik leg 'm ff weg om die stekkers eruit te halen. ik wil meneer op speaker zetten. ik hang op
Hij staat er inmiddelsquote:
Troost je: je bent niet de enige die zoiets doetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:28 schreef Etcetera het volgende:
nou, ik heb weer een soempieactie om bij te schrijven
internet was dan wel gefikst, telefoon deed nog steeds moeilijk. dus ik ziggo bellen. moet alle stekkers uit de modem halen, totale reset. is goed, ik leg 'm ff weg om die stekkers eruit te halen. ik wil meneer op speaker zetten. ik hang op
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb een soempie actie gemaakt
De binnenverlichting van m'n auto doet het al niet sinds ik m'n radio erin gezet heb, zo'n anderhalf jaar geleden. Ik dacht dat ik iets doorgeknipt had en was te lui om dit uit te gaan zoeken.
Net toch maar ff zekering nr.3 (van de binnenverlichting) vervangen en voila, er was licht
dat zou dan al 2 dagen zo moeten zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Was je niet toevallig met je vaste (ziggo) telefoonlijn aan het bellen toen je het modem er uit trok ?
ik was zelfs al aan het terugbellen toen ik bedacht dat įls zijn methode werkte, dat redelijk onzinnig zou zijn. dus weer opgehangen, alles ingeplugd, en telefoon doet het ook weerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Troost je: je bent niet de enige die zoiets doet
Casema is en blijft wel een bout provider, ongeacht onder welke naam ze hun disservice verkopen. Cable wanadoo, casema, ziggo, allemaal ellende.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
dat zou dan al 2 dagen zo moeten zijnik ben pas vandaag gaan frutsen met de modem/router combinatie
![]()
[..]
ik was zelfs al aan het terugbellen toen ik bedacht dat įls zijn methode werkte, dat redelijk onzinnig zou zijn. dus weer opgehangen, alles ingeplugd, en telefoon doet het ook weer
Ah.. geen casema regio dus. Hebben jullie wel zo'n schraal motorola modem wat casema ook levert?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:36 schreef Etcetera het volgende:
we zijn van wanadoo @home geworden (toen vrij weinig problemen bij de weg) en nu dus ziggo. dit is de eerste keer dat de verbinding zolang eruit ligt
aan de telefoon zijn ze behoorlijk beleefd (vind ik dan. ik kijk nooit zo nauwquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
M'n moeder wil nu ook weg bij Ziggo. Ze vindt het niet kunnen dat ze wordt aangesproken met "jij" in de officiėle post
Tsja mijn moeder tilt wat zwaarder aan dat soort dingen dan ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
aan de telefoon zijn ze behoorlijk beleefd (vind ik dan. ik kijk nooit zo nauw)
Lowlands!? Je zult het nog niet door hebben maar er is een mobilisatie aan de gang en je bent als Chef kok ingedeeld bij de veldkeuken. Drank dus bewaren tot de oorlog voorbij is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, 90% van mijn Lowlands drankvoorraad is ingeslagen
Is dat eenmalig of elke keer weer?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
M'n moeder wil nu ook weg bij Ziggo. Ze vindt het niet kunnen dat ze wordt aangesproken met "jij" in de officiėle post
Wat doe jij hier dan is je dienst nog niet voorbijquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lowlands!? Je zult het nog niet door hebben maar er is een mobilisatie aan de gang en je bent als Chef kok ingedeeld bij de veldkeuken. Drank dus bewaren tot de oorlog voorbij is.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lowlands!? Je zult het nog niet door hebben maar er is een mobilisatie aan de gang en je bent als Chef kok ingedeeld bij de veldkeuken. Drank dus bewaren tot de oorlog voorbij is.
het is een pure marketing technische keuze om zoiets te doen. ze willen dicht bij de klant staan - of de klant dat gevoel geven. dus gaan ze tutoyeren. moet je van houdenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja mijn moeder tilt wat zwaarder aan dat soort dingen dan ik. Als het product goed is en de prijs ook hoor je mij niet zo snel zeuren
Tja, mobilisatie hč. 24/7 militair. De Ops bevelen en aanvalsplannen heb ik ondertussen klaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan is je dienst nog niet voorbij
Ik ben afgekeurd bij de luchtmacht, dus bij deze meld ik me afquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van oorlog geen sprake! Een mogendheid heeft Nederlands grondgebied ingenomen. Een regelrechte oorlogs verklaring!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had het wel door maar ik voel meer voor een technische functie
Daarbij is het op LL pijs en vree en is er van oorlog geen sprake. Dus dan zit ik liever daar
Afwashulp in de veldkeuken dus.... Soempie heeft iemand nodig die de koffie kopjes afwast.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben afgekeurd bij de luchtmacht, dus bij deze meld ik me af
M'n enkel ligt ook in puin, sorryquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Afwashulp in de veldkeuken dus.... Soempie heeft iemand nodig die de koffie kopjes afwast.
Wanneer begint de aanval?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, mobilisatie hč. 24/7 militair. De Ops bevelen en aanvalsplannen heb ik ondertussen klaar.
Zittend werkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
M'n enkel ligt ook in puin, sorry
171830Laug08 of 171630Zaug08.quote:
Door de krapte zijn de toelaatings eisen afgezwaktquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
M'n enkel ligt ook in puin, sorry
Eh, en nu voor de burgers?quote:
Zondag avond a.s. rond half zeven.quote:
Local time en Zulu time (GMT)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap alleen de L en de Z niet.
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:11 schreef Yurithemaster het volgende:![]()
![]()
20.000 posts
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
15516 hier (deze meegerekend). Zonder de AKQ en de SC was dat nooit zo hoog gewordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:16 schreef Cobra4 het volgende:Daar kom ik dan met bericht 9000 9001 9002.
Same herequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
15516 hier (deze meegerekend). Zonder de AKQ en de SC was dat nooit zo hoog geworden
Ik heb m'n eigen tank hier voor de deur staanquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
Met TradeMarkie erbij hebben we een groter voertuig nodig voor de bevrijdings actie. MM heb jij een bus rijbewijs?
Kunnen we niet alles in laten vliegenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
Met TradeMarkie erbij hebben we een groter voertuig nodig voor de bevrijdings actie. MM heb jij een bus rijbewijs?
Fokker 60, Hercules of KDC-10?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kunnen we niet alles in laten vliegen
Chinook FTWquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |