Ik word ook niet moe, zit hier achter m'n pc'tje. Alleen m'n ogen vallen van ellende bijna dichtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:18 schreef Schunckelstar het volgende:
terechte klacht
Maar ik zorg er gewoon voor dat ik niet moe word vandaag
Je hebt toch geen uitkering hèh?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:18 schreef Viking84 het volgende:
Jij hebt tenminste werk.
* Viking84 verder gaat met sollicitatiebrieven schrijven.
Doe er nog eens een paar, mijn baas is met vakantiequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik hoop dat je baas meekijkt:
[ afbeelding ]
Ik zag het gelijk voor mequote:
Nee. Nóg niet, that is. Maar wees gerust: als ik een uitkering krijg moet ik als tegenprestatie productiewerk doenquote:
Hebben de moslims zeker weer bedacht. Die hebben immers geen voorhuidquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:35 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Verhaal doet de ronde dat het slecht is voor je voorhuid. Maar grappig is het wel.
Ik moest er snel voorbij scrollenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:32 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Doe er nog eens een paar, mijn baas is met vakantie
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:03 schreef stbabylon het volgende:
7,5 uur pfff
Ik moet nog 1d, 22h, 56m tot ik naar lowlands ga. Das veel erger!
Iemand vragen een smiley te onderbouwen geeft het antwoord opzich alquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen met goede argumenten?
Waarom zou iemand met een gezond verstand 3 dagen lang door de modder banjeren, zichzelf helemaal kapot zuipen, luisterend naar vervelende muziek en boodschappen doen in een veel te dure nep supermarkt met bonnen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen met goede argumenten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |