Kun je dan wel wisselen tussentijds of geldt de volgende keuze voor twee speelronden?quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:28 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Idd, niet normaal hoe irritant![]()
Dubbele ronde trouwens volgende keer..
Ik geloof dat die voor 2 speelronden geldt.. Dus weer even tactisch wisselen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kun je dan wel wisselen tussentijds of geldt de volgende keuze voor twee speelronden?
quote:tip 13 van 22 - 16.10.2008
Stekelenburg is in vorm; de laatste 4 rondes scoort hij bovengemiddeld.
Inderdaad kut, zelfde verhaal hierquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:06 schreef Mindstate het volgende:
Kut ik heb niks gewisseld, pranjic bijv. er nog gewoon in
-5,2quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef Happel het volgende:
Gelukkig Kwakman nog gewisseld gisteren.
Hij begint met 3 punten voor z'n basisplek, sta je dus nog altijd op +2.0quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:10 schreef RayMania het volgende:
Hm, dan telt Zwaanswijk bij mij nog mee en die heeft nu een tegengoal.
Als Elia naar Ajax gaat dan mag je toch een nieuwe uitkiezen van Twente? Andere jaren was dat tenminste wel zo.. Ik hoop daarom stiekem op een transfer van Saeijs naar Adoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:43 schreef ranja het volgende:
Ik hoop dat Elia en/of Berg niet naar Ajax gaan, dan krijg ik een probleem met m'n wissels
Ik weet het niet... ik had Elia al. Ik heb Stekelenburg er uit, en Thomasson er uit. Ala Elia nu ajax wordt, betekent dat dan dat ik thomasson of stekelenburg moet terugnemen omdat ik anders 2 van ajax heb of 2 aanvallers gewisseld heb? lastig.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:50 schreef ElYefe het volgende:
Als Elia naar Ajax gaat dan mag je toch een nieuwe uitkiezen van Twente?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |