Ik ben dan jarig, er is dus niks gebeurdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:18 schreef _DeMoN_ het volgende:
ligt het aan mij of is de 14e al geweest
Ik was de 17e jarig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:23 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik ben dan jarig, er is dus niks gebeurd
Tvp? De datum is al verstreken hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:51 schreef kevin33 het volgende:
tvp
Halloooo! We zijn al lang naar een niveau hoger. TS wist wat er ging gebeuren, en heeft ervoor gezorgd dat de aanslag niet doorging.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tvp? De datum is al verstreken hoor
Ooooooooooh ja!!! Natuurlijk!!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:10 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Halloooo! We zijn al lang naar een niveau hoger. TS wist wat er ging gebeuren, en heeft ervoor gezorgd dat de aanslag niet doorging.
De vraag is nu... Heeft TS het overleefd?
This is dead serious.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ooooooooooh ja!!! Natuurlijk!!!
Of zitten we weer eens in zo'n TRU topic waar de TS zich van schaamte niet meer durft te laten zien nadat hem duidelijk is geworden wat voor onzin hij uit heeft lopen kramen?
Dan ben ik bang dat de TS het verijdelen van de aanslag niet overleefd heeft \o/quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |