Zal idd wel je gids geweest zijn, mooi toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:48 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je geeft wel erg snel op als het gaat om anderen die erover schrijven
Net kreeg ik te horen dat ik best een goed mens ben en goed leefbaar ben in het heden richting de toekomst en dat ik mezelf niet kwalijk moet nemen van wat mis is gegaan op verschillende vlakken. Wie weet is het mijn gids ook of wat anders. Kan veel meer zijn. Het zijn in ieder geval bemoedigende woorden en zelfs al zeg ik het tegen mezelf dan is het nog in orde omdat het dan een soort van therapie is waarbij ik zelf voor arts speel zonder dat ik echt compleet bewust ermee bezig ben.
Even slokje bier
Ja, dat komt omdat je zelf ontkent dat je je bekeerd hebt dus ja, dan zal het wel tussen je oren zittenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:48 schreef Topspin het volgende:
[..]
Je geeft wel erg snel op als het gaat om anderen die erover schrijven
Ik krijg de indruk dat je nogal op jezelf foetert over begane fouten of niet? Het klinkt wel als God die tot je spreekt zo. Die troostende stem herken ik. Ik ben wel benieuwd wat je nog meer doorkrijgt. Heb dit ook nog nooit meegemaakt of gezien!quote:Net kreeg ik te horen dat ik best een goed mens ben en goed leefbaar ben in het heden richting de toekomst en dat ik mezelf niet kwalijk moet nemen van wat mis is gegaan op verschillende vlakken. Wie weet is het mijn gids ook of wat anders. Kan veel meer zijn. Het zijn in ieder geval bemoedigende woorden en zelfs al zeg ik het tegen mezelf dan is het nog in orde omdat het dan een soort van therapie is waarbij ik zelf voor arts speel zonder dat ik echt compleet bewust ermee bezig ben.
Even slokje bier
Je kan niks uitsluiten. Wat hij nog meer zal zeggen zal daar uitsluitsel over geven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:53 schreef ToT het volgende:
Tenzij het Satan was die je in je oor fluisterde wat je wilde horen!
Inderdaad mooiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal idd wel je gids geweest zijn, mooi toch?
Dus zelfs als God of Jezus tegen je spreekt kan het Satan zijn?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Je kan niks uitsluiten. Wat hij nog meer zal zeggen zal daar uitsluitsel over geven.
Nou ja, hij zegt zelf dat het een experiment was. Ik weet dus ook niet hoe serieus het was. Ik mag hem in ieder geval geen baby christen noemen, dus tja, dan wacht ik het ook nog maar even afquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus zelfs als God of Jezus tegen je spreekt kan het Satan zijn?
Lastig.....hoe weet jij dan dat het niet Stan is die met jou communiceert?
Onder invloed van anti depressiva heb ik best veel fouten gemaakt ook online maar zeker net zoveel in het echte leven in de maatschappij Heb als een wilde geleefd in een grote ego-trip door een overdosis anti depressiva en dat neem ik mezelf kwalijk ondanks dat het kwam door anti depressiva voorgeschreven door artsen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat je zelf ontkent dat je je bekeerd hebt dus ja, dan zal het wel tussen je oren zitten
[/sub]
Ben nog altijd kritisch hoorZou het toegeven als ik bekeerd zou zijn maar ik blijf kritisch omdat het verleden heeft aangetoond dat kritisch zijn op bepaalde vlakken best gezond kan zijn.
[quote]
Ik krijg de indruk dat je nogal op jezelf foetert over begane fouten of niet? Het klinkt wel als God die tot je spreekt zo. Die troostende stem herken ik. Ik ben wel benieuwd wat je nog meer doorkrijgt. Heb dit ook nog nooit meegemaakt of gezien!
Maar je voelt je er dus best wel schuldig over, hebt er spijt van begrijp ik?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:03 schreef Topspin het volgende:
[..]
Onder invloed van anti depressiva heb ik best veel fouten gemaakt ook online maar zeker net zoveel in het echte leven in de maatschappij Heb als een wilde geleefd in een grote ego-trip door een overdosis anti depressiva en dat neem ik mezelf kwalijk ondanks dat het kwam door anti depressiva voorgeschreven door artsen.
Mijn verleden komt soms nog naar voren en dan krijg ik flash backs over hoe ik handelde en ook vreemd gedrag op straat en in kroegen en winkels komt naar voren waar ik mezelf constant in het middelpunt deed zetten terwijl ik helemaal niet zo ben van nature.
Maar nogmaals het waren de medicijnen die ik Godzijdank nu niet meer inneem. Het was pure drugs alsof ik vol op de cocaine zat ook maar dan noemen ze het medicijnen.
Verleden achtervolgd me dus nog vaker maar steeds minder vaak. Durf kroegen weer te bezoeken waar ik totaal van de wereld was en mensen compleet idioot deed behandelen en ook bepaalde winkels ga ik weer in. Meeste mensen behandelen me daar normaal en ik leg ze dan ook uit waar het aan lag en vaak is het antwoord dat al die mensen ook wel iemand kennen die door anti depressiva compleet is doorgedraaid.
Tot dusverre de uitleg over mijn zorgen over het verleden dus
Vind het klote dat het uit de hand gelopen is eerder toen. Maar wil er verder niet op ingaan ff. Later misschien. Nu ff salade eten met kipfiletquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Maar je voelt je er dus best wel schuldig over, hebt er spijt van begrijp ik?
En dit ben ik dus nog nooit tegengekomen tijdens mijn studie psychologie. Ik heb wel meer verhalen gehoord over antidepressiva. Veel shootings op middelbare sholen in de VS zouden er ook mee te maken hebben gehad, sowieso in het geval van Columbine.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:16 schreef Topspin het volgende:
Ik schaam me dus niet eens ervoor omdat ik mezelf genoeg voor schut heb gezet op straat en dan merk ik dat mensen in mijn woonplaats me helemaal niet vreemd aankijken omdat ik nu heel normaal bezig ben.
Die SSRI's kreeg ik overigens tegen angsten en dus ook sociale angsten of sociale fobie door depressie. Bedoeld om meer schijt te krijgen eraan maar het werd zo dat ik teveel schijt kreeg eraan en dus in die ego-trip belandde. Constant spraakwater overal was het ook, mensen werden compleet gestoord van me en dan ook nog vaak direct voor de raap terwijl ik normaal gesproken eerst 10 keer nadenk.
Genoeg over die ellende. Zwaardere gevallen gelezen over mensen aan de anti depressiva. Een man van 55 met een zachtaardig karakter die nooit in zijn leven echt kwaad is geweest die zijn vrouw ineens bedreigd met een bijl en daarna van een flat springt. Valt hier nog mee want ik heb niemand vermoord en ben nog steeds in leven
Ook rechtzaken lopen tegen die bedrijven die de middelen op de markt zetten maar daar kun je amper van winnen.
Tis dan ook meer iets voor de psychiatrie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
En dit ben ik dus nog nooit tegengekomen tijdens mijn studie psychologie. Ik heb wel meer verhalen gehoord over antidepressiva. Veel shootings op middelbare sholen in de VS zouden er ook mee te maken hebben gehad, sowieso in het geval van Columbine.
Daar kun je het zelfs via internet bestellen of niet soms?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:21 schreef ToT het volgende:
Tja in Amerika plempen ze je sowieso meteen vol met ritalin, antidepressiva, antibiotica enz enz enz.
Dankjewel Elizabethquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:21 schreef ElizabethR het volgende:
Nou Topspin, ik vind je een lieverd hoor, niks mis met jou! Erg knap hoe je zo structureel bezig bent je leven op een voor jou prettige manier te leven. Toppie!! Ik vind je zelfs een heerlijke filosoof als je zo je gedachten in het midden van de nacht aan dit topic toevertrouwt. Heel bijzonder!! Als het je helpt, vooral mee doorgaan.
Dikke knuffel van mij
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:23 schreef Topspin het volgende:
[..]
Daar kun je het zelfs via internet bestellen of niet soms?
Toch tof van Ali dat hij een aantal spirituele mensen van Fok zo bij elkaar heeft weten te brengen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:25 schreef Topspin het volgende:
Zo leer je nog eens andere users kennen via bepaalde topics
Ik ben het hier helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:21 schreef ElizabethR het volgende:
Nou Topspin, ik vind je een lieverd hoor, niks mis met jou! Erg knap hoe je zo structureel bezig bent je leven op een voor jou prettige manier te leven. Toppie!! Ik vind je zelfs een heerlijke filosoof als je zo je gedachten in het midden van de nacht aan dit topic toevertrouwt. Heel bijzonder!! Als het je helpt, vooral mee doorgaan.
Dikke knuffel van mij
Bij pijn aan de rug wacht ik vaker weken af totdat de pijn vanzelf weggaat, ook niet de beste manier maar ik vergeet soms dat er paracetamol bestaat. Ook wellicht een broodje aap verhaal dat 2 paracetamollen even slecht voor de lever is als 1 krat bier maar weet niet of dat waar is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
Tja wat die antibiotica betreft: veel artsen daar schrijven het voor letterlijk alles voor, ook voor een simpel griepje, waar antibiotica niet eens tegen werken!
En om over pijnstillers maar te zwijgen: ik hou het gewoon bij paracetamol hoor!
Bedank God want ik doe het niet. Ik breng mensen niet naar dit topic toe, dat doet God.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch tof van Ali dat hij een aantal spirituele mensen van Fok zo bij elkaar heeft weten te brengen!![]()
Dat gebash van debunkers in sommige topics was ik altijd zo zat dat ik hier zelden tot nooit iets over mijn geloof meer vertelde. Dat deed ik eigenlijk alleen maar op een ander forum waar ik de hoofdmoderator van ben.
Ik voel me vereerd een beetjequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens.
Maar ik ben iets te stoer om het zo te uiten.
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch tof van Ali dat hij een aantal spirituele mensen van Fok zo bij elkaar heeft weten te brengen!![]()
Dat gebash van debunkers in sommige topics was ik altijd zo zat dat ik hier zelden tot nooit iets over mijn geloof meer vertelde. Dat deed ik eigenlijk alleen maar op een ander forum waar ik de hoofdmoderator van ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |