quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:38 schreef VeX- het volgende:
Ik denk dat hij probeerde te zeggen dat je je zus eens moet bezoeken, omdat hij van plan is haar in te pakken en dan blijf jij dus alleen achter. Zij kiest natuurlijk ook liever voor een klaploper zonder centen dan iemand die bij AH werkt. Maar ja, je hebt de hints niet begrepen, ging maar vakkenvullen, en nu is het te laat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewooon zeggen dat je geen intresse hebti looked into the mirror..
and i looked so hot,
i wanted to fuck myself.
De man is mannelijk.quote:
Gewoon zeggen dat niet iedereen een kutleven heeft.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:23 schreef supertard het volgende:
"zometeen wordt je net zo eenzaam als ik en dat heb je niemand meer, maar ik heb nu nog jezus".
En heeft het geholpenquote:
*download gelijk weer die southpark episode, GE-WEL-DIGquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:33 schreef Henno het volgende:
Ik denk dan altijd hieraan:
[ afbeelding ]
So I want everyone to feel the love of God-ah, by coming up hiah and putting a dollar in the boxah!
Is dat niet die gast die in Eindhoven de hele dag roeptquote:
yep, was het een moslim, dan hadden ze hem meteen opgeborgen, waarom ze die gasten hun gang laten gaan is me een raaadsel.quote:
Volgens mij is die kerel in Eindhoven al een paar x opgepakt en mag hij op veel plekken niet meer komen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:10 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
yep, was het een moslim, dan hadden ze hem meteen opgeborgen, waarom ze die gasten hun gang laten gaan is me een raaadsel.
Is dat dat wijf met die tamboerijn? Die loopt óf heel hard te zingen ('Jeeeeeezus, Jeeeeeeezus'), óf heel boos te preken over hel en verdoemenis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:03 schreef SpecialK het volgende:lelijk wijf op de hoek van stationplein, damrak die er niet voor schroomt om ook groepjes schoolkinderen persoonlijk te benaderen en bang te maken
Oh, dan heeft ie daarom ineens de weg naar Veldhoven gevonden zeker......quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:16 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Volgens mij is die kerel in Eindhoven al een paar x opgepakt en mag hij op veel plekken niet meer komen.
Maarja radicalen zijn nooit goed, of ze nu Katholiek, Joods of Moslim zijn. Hoewel die kerel in Eindhoven echt geen bommen onder zijn jas heeft.
Ja die idd. Ze is vrij bekend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:57 schreef RWest het volgende:
[..]
Is dat dat wijf met die tamboerijn? Die loopt óf heel hard te zingen ('Jeeeeeezus, Jeeeeeeezus'), óf heel boos te preken over hel en verdoemenis.
Zo'n tamboerijn mevrouw hebben we hier ook in Nijmegen. Iedereen kent haar en ze loopt de hele dag te zingen (schreeuwen), best vervelend af en toe.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:57 schreef RWest het volgende:
[..]
Is dat dat wijf met die tamboerijn? Die loopt óf heel hard te zingen ('Jeeeeeezus, Jeeeeeeezus'), óf heel boos te preken over hel en verdoemenis.
Ze heeft ook altijd zo'n mandje met een appel en een mandarijn erin of zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:33 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Zo'n tamboerijn mevrouw hebben we hier ook in Nijmegen. Iedereen kent haar en ze loopt de hele dag te zingen (schreeuwen), best vervelend af en toe.
Welke winkel is dat dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:45 schreef GizartFRL het volgende:
In Assen heb je een beddenwinkel waar de eigenaar ook zo is....
Wat verschrikkelijk, iemand probeert je een weg naar een beter leven te laten zien, maar jij moest vakken vullen!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:23 schreef supertard het volgende:
Klacht: gestoorde jezus freaks die mij van mijn o-zo-belangrijke werk afhouden.
HOAX!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:23 schreef supertard het volgende:
hoog opgeleide collega's
Ja, ik ken m.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:46 schreef Dementor het volgende:
In Rotterdam loopt af en toe een figuur compleet in het wit met een witte stok.
Wie kent hem?
PRAISEEE THE LOORRDDDAAHHHquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:33 schreef Henno het volgende:
Ik denk dan altijd hieraan:
[ afbeelding ]
So I want everyone to feel the love of God-ah, by coming up hiah and putting a dollar in the boxah!
Nee, maar wel een foto van dit figuur.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:05 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, ik ken m.
Wil je me nu aanraken?.
Die bijbelnegert staat tegenwoordig ook vaak bij de ingang van CS tegenwoordig, staat ie samen met de daklozenkrantverkoper om het hardst te schreeuwenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:03 schreef SpecialK het volgende:
rondom de dam en het stationsplein staan dit soort figuren ook altijd te bleren.
Score tot nu toe is:negerin op stationsplein die roept dat iedereen tot nu toe morsdood is gegaan behalve jezus lelijk wijf op de hoek van stationplein, damrak die er niet voor schroomt om ook groepjes schoolkinderen persoonlijk te benaderen en bang te maken Neger op de kalverstraat die met de standaard riedel bezig is. Kenmerkend is die verwilderde blik in z'n ogen waar uit blijkt dat hij het zelfbewustzijn heeft van een kasplantje. een ontiegelijk irritant kasplantje die je steeds een bijbel in je rugzak probeert te proppen.
Piccadilly Circus. Ik liep afgelopen zaterdag avond nog langs die gast.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:15 schreef shroomer het volgende:
Tevens irritante vent op dat reclame plein(?) in London.. Staat daar de hele dag te bleren in een microfoon met een gigantische box terwijl honderden mensen langs hem heen moeten lopen.
Bedrijfsexpansiequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die bijbelnegert staat tegenwoordig ook vaak bij de ingang van CS tegenwoordig, staat ie samen met de daklozenkrantverkoper om het hardst te schreeuwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |