Mijn jarenlange ervaringen bij wondbehandeling (in mijn geval bij mensen) wordt dus bevestigd...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Vanavond worden mijn spullen opgehaald![]()
Qwea, een hotspot moet je niet bedekken, dat moet goed ademen, dan kan je m beter een kap op doen, zeker als je het aftaped gaat het vreselijk broeden onder het verband en dan gaat het echt van kwaad naar erger
Nee hoor, vraag maar lekker aanquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:09 schreef Greys het volgende:
en een tagje voor je aanvragen (geen bezwaar tegen?)
Het is nog geen echte hotspot. Het is nog niet nat. Het is enkel kurkdroog en vurig. Een kap gaat hem niet worden, dan wordt hij haske hysterisch. Dan is er echt geen land meer mee te bezeilen. Het verbandje zit er ook enkel om als we weg zijn. Of dus 's nachts. Alhoewel ik om half 6 wakker werdt omdat die eikel zn verband er aan het af knagen was. Dus heb hem een sok aangedaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Vanavond worden mijn spullen opgehaald![]()
Qwea, een hotspot moet je niet bedekken, dat moet goed ademen, dan kan je m beter een kap op doen, zeker als je het aftaped gaat het vreselijk broeden onder het verband en dan gaat het echt van kwaad naar erger
Knorretje heeft zojuist Olympisch Goud behaald door de snelheid waarmee ze jouw tagje geregeld heeftquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Knorretje heeft zojuist Olympisch Goud behaald door de snelheid waarmee ze jouw tagje geregeld heeft
quote:Geachte heer Jongen,
Op dit moment zijn al onze sponsorgelden reeds toegewezen aan de diverseactiviteiten. Ik deel u dan ook mee dat wij uw inzamelingsactie niet ondersteunen.
Hoogachtend,Ronald HintzenVestigingsmanager HORNBACH KERKRADEBOUWMARKT&TUINCENTRUM
Van al die lieve schattige donateurs met hart voor asieldieren!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:49 schreef Burdie het volgende:
1200 euro? Waar toveren jullie dat zo snel vandaan?!
.
Joa, maar hijw ildoe niet echt sdtil zittenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:37 schreef Greys het volgende:
QuBe, gefeliciteerd met je paps
Heb je dat kaartje nou aan Jazz gebonden? Kan het niet zo goed zien op de foto
Zit die kat niet zo te pestenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Joa, maar hijw ildoe niet echt sdtil zitten
Jij ookquote:
bigbird zelf heeft daar in ieder geval geen problemen meequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:40 schreef Xebber het volgende:
Als er iemand uit de omgeving van Lelystad spulletjes heeft die in een rugzak kunnen, kunnen ze contact met me opnemen. Dan stuur ik 't door naar BigBird als ie daar geen problemen mee heeft. Fietsen is mijn hobby, een auto heb ik niet, dus vandaar de rugzak.
Vanmorgen ook weer 54,86 km gefietst met een rondje om de Oostvaardersplassen in een kleine 2 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |