Ik ben het zat

Afgelopen april kreeg mijn W850i te maken met kraakgeluiden tijdens het bellen. Naar zo'n service punt van SE gebracht bij de Phone House, maar die konden zogenaamd niks vinden

. Omdat ik bleef aandringen toestel toch opgestuurd naar SE, die het schijnbaar wél konden vinden. Toestel een week later klaar. Gevalletje pech dacht ik... Kom ik thuis, blijkt dat die mongolen bij SE tijdens het in elkaar zetten van de foon een bult stof achter het display hebben laten zitten waar de schuilplaats van Saddam jaloers op zou zijn... Gelukkig kon ik naar de KPN Business Center (tip van Phone House, waar ik de telefoon had gekocht

) alwaar ze het schoon spoten met een drukspuitje. Ik weer blij.
Een maand terug begon hij ineens spontaan uit te vallen (3x) tot hij op een gegeven moment helemaal niet weer aan wilde. Geprobeerd de firmware up te daten, alleen dat kutproggie van SE gaf telkens na 2 seconden weer dat de 'verbinding was mislukt', terwijl de kabel er toch echt wel in zat

Ik maar weer naar KPN toe omdat ik dacht dat ze het daar ter plekke wel konden fixen. Niet dus. Telefoon 3,5 week kwijt geweest ("Ja meneer, bouwvak hè...). Vandaag weer opgehaald. Zat opnieuw stof achter het scherm, en KPN heeft het opnieuw schoongespoten (wat die sukkels van SE bezielen tijdens het repareren.... ik weet het niet).
Kom ik weer thuis, en nu kraakt dat kutding als een gek als ik toetsen van de 'joystick' in druk...
Ben het helemaal zat, kut Sony Ericsson

Ik ga morgen naar de winkel en een Nokia N81 8GB halen.