Na twee Nokia's (3310 en 6021, die het beide nog perfect doen trouwens, alleen ik wilde meer functies) mijn eerste uitstapje naar een ander merk. Eerste driekwart jaar trouwens totaal geen problemen met de W850i, alleen het lijkt wel alsof de problemen elkaar opvolgen als je er eentje hebt gehad...quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lees de hele tijd ipv Sony Ericsson, Special Editon...
Maar goed, ja das kut. Ik ben blij dat ik nooit zoiets dergelijks heb meegemaakt.
Je hoort ook wel eens verhalen van mensen die al 3kwart jaar met z'on telefoon lopen te leuren...
Klopt, ik had ook een SE en ik vond dat sms'en echt vreselijk gaan. En binnen 1 jaar ofzo werkte dat joystickje niet goed meerquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ik wel rot vind aan de SE is de smsfunctie.
Bij Nokia is die veel handiger/ sneller/ dus ook logischer.
Ahh, dan ben ik niet de enige...quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:19 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Klopt, ik had ook een SE en ik vond dat sms'en echt vreselijk gaan. En binnen 1 jaar ofzo werkte dat joystickje niet goed meer.
Dus nu een Nokia 5310 en werkt prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:46 schreef Genius-F het volgende:
Ik heb nog een W810i liggen, 2jaar lang trouwe dienst en nu nog als nieuw.
SEDie gaat hier in de familie hier ook al 3 jaar rond.. goed telefoontjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Over rondgaan in de familie gesproken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:56 schreef deepart het volgende:
[..]
Die gaat hier in de familie hier ook al 3 jaar rond.. goed telefoontje
Heel kut is dat ja. Breng je hem weg om hem te laten fixen, krijg je er 2 nieuwe problemen bij....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:45 schreef PatsyStone het volgende:
Ik heb precies dezelfde telefoon als TS en een vergelijkbaar probleem: mijn stem valt weg bij het bellen. Heel irritant! Firmware updaten mislukt bij mij ook, maar wegbrengen doe ik niet. Ze vinden toch nooit iets of verergeren het probleem alleen maar (wat TS zegt dus...) Misschien moet ik mijn 3310 ook maar weer eens uit de mottenballen halen!
Ik sms'te met mijn SE bijna nooit, nu met Nokia..quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahh, dan ben ik niet de enige...
Als ik snel iets moet smsen, dan bel ik liever, dat gaat namelijk 10x zo snel
Oh neequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:51 schreef xminator het volgende:
Grote fout een n81 halen.. je zult het binnenkort wel merken
een iphone.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oh nee
Welke telefoon had ik dan moeten kopen, o Gij Alwetende Turk?
was het dan niet slimmer geweest om gelijk een iphone te kopen ipv. nu nog met een grote baksteen in je zakken te lopen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heb al een iPod Touch 32 GB. Wat mot ik met een iPhone?
Uh nee. Want de iPhone kan op dit moment alleen in combinatie met een duur T-Mobile abonnement (jaja, ik weet dat hij in België etc simlockvrij te krijgen zijn), en er kan maar 16 GB op. Ik heb meer nodig.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:12 schreef xminator het volgende:
[..]
was het dan niet slimmer geweest om gelijk een iphone te kopen ipv. nu nog met een grote baksteen in je zakken te lopen?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:53 schreef xminator het volgende:
[..]
een iphone. ------------------------><------------------------
Jawel, maar ik dacht serieus dat je serieus wasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Kunnen Turken niet sarcastisch zijn dan?
Gastquote:
Goeie kick manquote:
Heb je die Nokia nog steeds ?:-Pquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Goeie kick man
Inmiddels heb ik al 2,5 jaar een andere telefoon
Zie editquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:09 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Heb je die Nokia nog steeds ?:-P
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef AwesomeSauce het volgende:
Neem een panasonic. Iemand met een vrachtwagen overheen laten rijden, hij deed het nog perfect(alleen de behuizing was op diverse plaatsen gebroken en hij overleed na de 2 keer eroverheen rijden maar toch
)
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef Lindstrøm. het volgende:
iPhone
ga binnekort de iphone 5 halen aha kkhaters
Topic uit 2008, stelletje faalhazenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |