Dekker heeft zich toch geplaatst of werkt dat niet zo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:21 schreef golfer het volgende:
Morgen dus de series van de 100 vrij voor dames en ik zie dat naast Veldhuis ook Dekker dat zwemt. Snap ik niet, want ze is hopeloos uit vorm. Waarom zetten ze Heemskerk niet in die bij de 4x 100 vrij een veel betere tijd zwom dan Dekker?
Jawel Pieterquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:35 schreef leolinedance het volgende:
We kunnen geen Nederlander(s) verwachten om 4:00?
Je moet je individueel kwalificeren en daarmee dus een startplaats behalen. Als Dekker dus niet in vorm is, dan is dat jammer, maar het is haar plaats. Heemskerk heeft zich denk ik niet gekwalificeerd als ze niet start.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:21 schreef golfer het volgende:
Morgen dus de series van de 100 vrij voor dames en ik zie dat naast Veldhuis ook Dekker dat zwemt. Snap ik niet, want ze is hopeloos uit vorm. Waarom zetten ze Heemskerk niet in die bij de 4x 100 vrij een veel betere tijd zwom dan Dekker?
Serieus? Dus over een goede 5 uur? Halve finale, finale? (sorry, ik ben inderdaad niet helemaal op de hoogte maar wel een vdh fab)quote:
Halve finale heat 2quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Serieus? Dus over een goede 5 uur? Halve finale, finale? (sorry, ik ben inderdaad niet helemaal op de hoogte maar wel een vdh fab)
Hmm, niet de moeite waard om op te staan. Hij gaat toch nog krachten sparen.quote:
Dat is donderdagnacht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:50 schreef leolinedance het volgende:
Hmm, niet de moeite waard om op te staan. Hij gaat toch nog krachten sparen.
Voor de finale sta ik op
Helemaal geloven doe ik dat niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:02 schreef Mark het volgende:
[..]
VDH gaf zelf aan dat hij niet alles gegeven had, en er in de halve finale een tandje bij zou zetten. Hij zal niet de enige zijn.
Als dat al twijfelachtig is, hoeft-ie niet eens mee te doen. Zal wel meevallen dus. Hij plaatst zich en in de finale gaan we pas zien wat iedereen echt waard is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:57 schreef Bruce117 het volgende:
En dan maar hopen dat hij zich kan plaatsen
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als dat al twijfelachtig is, hoeft-ie niet eens mee te doen. Zal wel meevallen dus. Hij plaatst zich en in de finale gaan we pas zien wat iedereen echt waard is.
Want?quote:
Hinkelien Schreuder...Verder niet echtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:44 schreef DutchSL het volgende:
Hebben we buiten Veldhuis en een evt. wonder van Pieter eigenlijk nog wel een reeele kans op een medaille in het zwemtoernooi?
Was een klasgenoot van een van mijn beste vriendinnen. Hoorde laatst wat die schaatsers en schaatsters op jonge leeftijd allemaal moeten geven..Volgens mij heeft ze haar studie ook nooit afgemaakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hinkelien Schreuder...Verder niet echt
Als je bij z'n split van de 4x100 0,7 seconde optelt kom je ook rond de tijd die hij in de series gezwommen heeft uit.quote:
Je moet je als atleet plaatsen door aan de (inter)nationale limiet te voldoen. Het land bepaalt vervolgens wie er gaan zwemmen. Echter kan er geschoven worden met atleten die ingeschreven zijn voor de Spelen en de limiet voor die afstand ook gehaald hebben. Toen Jessica Hardy bij de Amerikanen niet mocht gaan was Tara Kirk de eerstvolgende die op basis van de Amerikaanse trials zou mogen, maar de inschrijftermijn was al verstreken. Uiteindelijk ging die plek op de 100 schoolslag naar Rebecca Soni die pas 4e was op de trials (en zilver pakte hier), omdat die wel al ingeschreven was op de 200 school.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dekker heeft zich toch geplaatst of werkt dat niet zo?
Je plaatst je toch als Atleet niet als land.
Dat is wat ik ook bedoelde. Dus vervang Dekker, die uit vorm is door iemand die wel in vorm is op de 100 vrij.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:18 schreef wimderon het volgende:
Je moet je als atleet plaatsen door aan de (inter)nationale limiet te voldoen. Het land bepaalt vervolgens wie er gaan zwemmen. Echter kan er geschoven worden met atleten die ingeschreven zijn voor de Spelen en de limiet voor die afstand ook gehaald hebben.
Je zou het zowat denken.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 04:10 schreef Bruce117 het volgende:
Derde tijd achter Sullivan en Bernard
Zit er dan toch een medaille in ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |