Ik vind Sinn en Meistersinger nou ook niet de meest doornsee horloge's hoor...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:15 schreef veni2 het volgende:
Dat kan ,is dan je keuze om geen exclusief horloge te dragen,dan ga je voor een goedkoper horloge.
Ik heb overigens ook nog een seiko,suunto,sinn,meistersinger dus hoeft niet perse duur te zijn als ik ze maar mooi vind.
bron: http://www.hautehorlogerie.org/en/players/signatures/quote:Brands of the Perimeter of Haute Horlogerie
To date, 62 Technical and Precious Fine Watch brands fall within the perimeter defined by the Steering Committee. Of these, 23 (shown undelined) are already partner to the Foundation and involved in its various cultural activities:
A.Lange & Söhne, Alain Silberstein, Antoine Preziuso, Audemars Piguet, Baume & Mercier, Blancpain, Bovet Fleurier, Boucheron, Breguet, Breitling, Bulgari, Cartier, Cédric Johner, Chanel, Chopard, Corum, Daniel Roth, De Bethune, De Grisogono, DeWitt, Eberhard&Co, Favre-Leuba, F.P.Journe Invenit et Fecit, Franck Muller, Gérald Genta, Girard-Perregaux, Glashütte Original, Greubel Forsey, Vianney Halter, Harry Winston Timepieces, Hautlence, Hublot, IWC, Jaeger-LeCoultre, Jaquet Droz, JeanRichard, Kari Voutilainen, La Montre Hermès, Léon Hatot, Longines, MB & F SA, H. Moser & cie, Montblanc, Nouvelle Horlogerie Calabrese, Omega, Panerai, Parmigiani, Patek Philippe, Piaget, Perrelet, Philippe Dufour, Richard Mille, Roger Dubuis, Rolex, Speake Marin, Tag Heuer, Ulysse Nardin, Union Glasshütte, Urwerk, Vacheron Constantin, Van Cleef and Arpels, Zenith
Bell&Ross is gewoon exclusief omdat niemand het wil hebben, wat ik me goed kan voorstellen...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:50 schreef --H-I-M-- het volgende:
maarja dan kunnen we ook afvragen wat is exclusief?
Rolex maakt meer dan een miljoen horloges per jaar en IWC doet er zo'n 75.000. Niet 'exclusief' maar over een paar maanden heb ik wel een IWC of een JLC om mn pols hangen![]()
Bell&Ross daarentegen is qua aantallen wat exclusiever heb ik me laten vertellen, maar om 4.500 euro voor een veredelde U-boat met een standaard uurwerk uit te geven vind ik belachelijk.
Natuurlijk zijn horloges als die van Richard Mille en MB&F van een heel ander kaliber (echt wel meesterwerkjes), maar de prijs die die klokken hebben vind ik wel echt te gortig worden en staat imo niet in verhouding met wat je krijgt.
Is ie al uitgeleverd dan, toch niet echt op grote schaal in ieder geval.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:23 schreef --H-I-M-- het volgende:
@forrestX: Thanks!
@veni2: idd!
ik vind die nieuwe sea dweller wel heel vet.....heb al gehoord dat hij al overal uitverkocht is.
Wat zijn 'die' horloges?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:32 schreef vipergts het volgende:
Kun je die horloges nog een beetje normaal dragen of zijn ze dan gelijk van slag als je per ongeluk ergens tegenaan stoot. want er zitten mooie kunststukjes tussen.
Christiaan van der Klaauw staat er niet bijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:08 schreef ForrestX het volgende:
wellicht een handvat:
[..]
bron: http://www.hautehorlogerie.org/en/players/signatures/
Bullshit.quote:
dan kun je niet ff snel kijken hoe laat het is, moet je er eerst een hele rekensom van makenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:53 schreef Jep. het volgende:
Kay, weet iemand of er 'n zaak is in Breda, Roosendaal, Eindhoven ofzo is die Tokyflash horloges verkoopt?
Heb pasgeleden die soort horloges ontdekt en ik ben verliefd.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo af te lezen.
Deze ga ik dus kopen, 129 euro via 'n nederlandse webshop (incl). Maar 'ff kijken of hij in 'n winkel te koop is.
Ik vind CvdK een van de meest inspirerende designs maken, vooral zijn planetariumhorloge is echt meesterlijk. Van de andere kant ken ik 2 mensen een CvdK gehad hebben en allebei hebben ze er problemen mee gehad.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Christiaan van der Klaauw staat er niet bij
Welk probleem dan? Mijn CvdK doet het al 2 jaar primaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:51 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik vind CvdK een van de meest inspirerende designs maken, vooral zijn planetariumhorloge is echt meesterlijk. Van de andere kant ken ik 2 mensen een CvdK gehad hebben en allebei hebben ze er problemen mee gehad.
Valt mee, je moet er gewoon een paar dagen aan wennen en dan weet je waar alles staat enzo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dan kun je niet ff snel kijken hoe laat het is, moet je er eerst een hele rekensom van maken
Een mechanisch horloge loopt nooit 'lekker constant' of je moet met tourbillons en temperatuur compensatie gaan werken. En 'de rotor niet soepel' Draaide het ding niet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:17 schreef --H-I-M-- het volgende:
met het mechaniek. Een zijn klok liep nooit lekker constant en bij de andere was de rotor niet soepel. Dit soort dingen kunnen gewoon gebeuren, maar ik vind persoonlijk dat uurwerken in deze prijscategorie dit niet mogen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |