Nieuw Review? disney shit part 1 toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:08 schreef emarwii het volgende:
nieuwe video komt zondag.
Ze zijn echt goedquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:13 schreef Schunckelstar het volgende:
ik krijg last van plaatsvervangende schaamte bij het kijken van je filmpjes
mwahquote:
Je moet er ff doorheen denk ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
mwah![]()
ik kan ze iig niet afkijken,krijg er echt een ongemakkelijk gevoel van
Emar ik heb nog een vraagje over '' Aan het woord''quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:28 schreef emarwii het volgende:
Review met een special guest, maar niet Jan Willem.
eigenlijk mis ik ook een introthema. Je weet wel.. zo'n a-team achtige thema. Die gewoon bij elke review + aan het woord naar voren komt. Zo'n intro dat ik gelijk weet waar ik naar kijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Emar ik heb nog een vraagje over '' Aan het woord''
De laatste duurde 8 minuten waarvan 4 minuten alleen maar muziek en een lege stoel in beeld! Waarom doe je dat op die manier?
Daardoor zijn wel erg kort kan je niet 10 minuten echt aan het woord zijn ofzo?
Die extreem lange intro is op 1 of andere rare manier een ritueel bij dgvf aan het woord.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Emar ik heb nog een vraagje over '' Aan het woord''
De laatste duurde 8 minuten waarvan 4 minuten alleen maar muziek en een lege stoel in beeld! Waarom doe je dat op die manier?
Daardoor zijn wel erg kort kan je niet 10 minuten echt aan het woord zijn ofzo?
Maar ik vind ze erg kort zo je bent maar 4 min aan het woord! Kun je dat niet langer maken of komt dat vanzelf omdat er steeds meer te vertellen valt enz?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:02 schreef emarwii het volgende:
[..]
Die extreem lange intro is op 1 of andere rare manier een ritueel bij dgvf aan het woord.
Ik had weinig te vertellen, ja gezien ik 2 aan het woords erg snel achter elkaar gepost heb.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar ik vind ze erg kort zo je bent maar 4 min aan het woord! Kun je dat niet langer maken of komt dat vanzelf omdat er steeds meer te vertellen valt enz?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:29 schreef emarwii het volgende:
[..]
Ik had weinig te vertellen, ja gezien ik 2 aan het woords erg snel achter elkaar gepost heb.
Maar jullie wilde graag een nieuwe aan het woord.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:34 schreef Def1987 het volgende:
[..]
En dan nog niet bij jezelf denken dat het te snel achter elkaar uitkomt
Kan je er niet een beetje game nieuw in doen? Dat je een paar nieuwtjes van die week even langs loopt en eventueel van commetaar voorziet? dan ga je al gauw naar 15 minuten incl intro!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:39 schreef emarwii het volgende:
[..]
Maar jullie wilde graag een nieuwe aan het woord.
Als het aan mij gelegen had, duurde het nog 2-3 weken. Ik moet ook een beetje naar mijn fans luisteren!
Wat heb je aan op dit moment?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:23 schreef Wessiej het volgende:
Maaruh gast, vertel eens wat meer over jezelf, 14 jaar ben je dus, wat doe je in het dagelijks leven en op school?
Dit gaat heel groot worden nog!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:41 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is de nieuwe aan het woord weer tof zeg! Met al die controllers enzo! Ook je opname studio wordt steeds mooier aangekleed! Met zo'n mooi a4tje en zo'n mooie presentatie kast op de achtergrond! Ik kan niet wachten op de reviewOok brilliant hoe je je ongelukjes zo vlekkeloos kunt mengen tussen de games door! Tof.
Lastig hé, sarcasme.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit gaat heel groot worden nog!
Er zijn nu ook nog wel veel haters in dit topic maar die zullen we gaan en dan hou je alleen de echte fans over
Geen sarcasme! Ik vind hoe die het nu al doet al best tof en je ziet gewoon voorruit gang!quote:
Je wenst hem door een voorruit van een auto of zo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geen sarcasme! Ik vind hoe die het nu al doet al best tof en je ziet gewoon voorruit gang!
Ik vind het ook wel leuk om naar te kijken juist door die rommelige indruk
Dude!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geen sarcasme! Ik vind hoe die het nu al doet al best tof en je ziet gewoon voorruit gang!
Ik vind het ook wel leuk om naar te kijken juist door die rommelige indruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |