Dat is echt helemaal nixquote:
Fanboy.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is echt helemaal nix![]()
Vind Emar beter!
Die playstation is ouder dan dat ventje.quote:
Jij ook ?quote:
quote:
Niet waar.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
En je hebt zijn dvdtje al thuis staan
Ik moet toegeven dat ik wel kan lachen om die reviews.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:32 schreef disjfa het volgende:
AQ: Nee jij bent stom
TT: Nietus jij
AQ: Neeheee jijhhhijjijiji
TT Boehoe
AQ NouHou
TT: jahahahhahahaa
Kinders kinders. Jullie posten allemaal hier dus jullie zijn allemaal fanboys! En aQuila is de fanboyste fanboy die er natuurlijk is
Zo.
Wtf, een fokking kloon van een kloon!quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:32 schreef disjfa het volgende:
AQ: Nee jij bent stom
TT: Nietus jij
AQ: Neeheee jijhhhijjijiji
TT Boehoe
AQ NouHou
TT: jahahahhahahaa
Zo.
quote:Kinders kinders. Jullie posten allemaal hier dus jullie zijn allemaal fanboys! En aQuila is de fanboyste fanboy die er natuurlijk is
Dat is idd wel heel erg lijp dat ze gewoon Emar na gaan doen dus niet eens de geniale AVGN maar een mindere versie daarvanquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wtf, een fokking kloon van een kloon!"Omg tweede review" *stapt uit bed met hond*
Zegt iemand die alle cd's van Lucas en Gea Hulshof heeftquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De kneuzen staan op!
Een ''Succes'' ben je zoveel is zekerquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:52 schreef emarwii het volgende:
De volgende review staat er vanavond nog niet op. De opnames zijn wel begonnen en de meeste scenes zijn ook klaar nu. Morgen of overmorgen zal mijn volgende review online staan.
Verder vind ik het erg tof dat ik zo'n succes ben op jullie site, vandaar dat ik vertel wat mijn 13e review word:
Starwars op NES.
En het is niet nerd maar fan. Gelieve dit even aanpassen.
Heb ik even gedaan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oja de TT veranderen moet je even in het feeback topic aanvragen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |