Deze brief geeft een opsomming.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:27 schreef Wouser het volgende:
Misschien ook handig om een lijstje van voor-argumenten te maken waarom je tegen Ephorus bent/zou zijn? Kan iedereen hier dan gebruik van maken indien ze dat zouden willen.
Beveiligingscamerabeelden worden na verloop van tijd gewist. En op internet zijn voldoende technische maatregelen te treffen om het derden lastiger te maken om persoonsgegevens te vergaren (oa Relakks). Plus dat je op internet een keuze hebt, hier niet.quote:Je moest eens weten hoeveel er opgeslagen wordt (oa op het Internet, maar ook op beveligingscamera's). Daarbij is dit maar een fractie en bovendien merk je er niks van en ik geloof niet dat je scriptie nou zo van betekenis is dat er uberhaupt iemand is die het wilt lezen.
quote:Klinkt alsof je een beetje zoekt naar redenen om er tegenin te gaan terwijl je ook wel weet dat het je enkel om de aandacht gaat en "het winnen" zelf.
Verschilt per faculteit ja. Urkund slaat het ook permanent op, maar je kunt ervoor kiezen dat ze je werk niet gebruiken om andere werkstukken aan te matchen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:55 schreef hmmmz het volgende:
Verschilt het plagiaat programma per faculteit? Ik als rechtenstudent moet papers altijd insturen via een urkund-adres, niet via Ephorus. Werkt urkund hetzelfde, slaat het ook al mijn papers zomaar op?
Er staat niets op het spel, want zodra ik hem opstuur, krijg ik mijn diploma. Dat de universiteit een week voor de diploma-uitreiking een besluit neemt waarbij de uitnodiging voor de diploma-uitreiking wordt ingetrokken is eigenlijk veel lomper.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:57 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Waarom ben je hier überhaupt aan begonnen? Bestwel lomp om je diploma op spel te zetten voor zoiets.
Beetje een loos argument natuurlijk... De poolkappen smelten, maar ik kan er in mijn eentje toch niks aan doen, dus waarom zou ik me ermee bezighoudenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:25 schreef Sport_Life het volgende:
Dus?
Je moest eens weten hoeveel er opgeslagen wordt (oa op het Internet, maar ook op beveligingscamera's). Daarbij is dit maar een fractie en bovendien merk je er niks van en ik geloof niet dat je scriptie nou zo van betekenis is dat er uberhaupt iemand is die het wilt lezen.
Over loze argumenten gesprokenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:34 schreef DanielSmith het volgende:
[..]
Beetje een loos argument natuurlijk... De poolkappen smelten, maar ik kan er in mijn eentje toch niks aan doen, dus waarom zou ik me ermee bezighouden
Volgens mij mogen opnamen van beveiligingscamera's niet oneindig worden bewaard. Ook zijn er voor bepaalde onderdelen van internet ook termijnen hoelang iets opgeslagen mag worden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:25 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Dus?
Je moest eens weten hoeveel er opgeslagen wordt (oa op het Internet, maar ook op beveligingscamera's).
Dus je hebt zitten plagieren? In dit geval hoop ik dat je dan gewoon gepakt wordt en flink geschorst wordt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:11 schreef Mr.Brightsight het volgende:
Waarop scant zo'n programma eigenlijk het verslag? Als je dingen goed in eigen woorden zet omzeil je het hele gebeuren? Wat gebeurt er eigenlijk met verwijzingen? bijv. (Blabla, 2001) etc. Als je de tekst verandert maar de verwijzingen blijven hetzelfde
Wat detecteert dat ding dan?
*Anders groot probleem heeft![]()
beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dus je hebt zitten plagieren? In dit geval hoop ik dat je dan gewoon gepakt wordt en flink geschorst wordt.
Zo'n Euphorus ding komt daar natuurlijk door.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:16 schreef Wunny het volgende:
Iedereen heeft wel eens plagiaat gepleegd.
Ze nemen het wel serieus dus.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:05 schreef GlowMouse het volgende:
Net nog eens gebeld, want het is inmiddels ruim 4 weken geleden dat ik de brief gestuurd heb. Het blijkt dat de examencommissie uitstel tot 8 oktober heeft aangevraagd voor het samenstellen van hun verweerschrift, en die uitstel ook heeft gekregen.
De zitting vindt plaats op 23 oktober om 13.45, de lokatie krijg ik tzt nog te horen.
Dat vind ik weinig verrassend. Mocht TS winnen dan heeft dit verregaande consequenties.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:09 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Ze nemen het wel serieus dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |