als ik tijd heb kom ik kijkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:09 schreef GlowMouse het volgende:
Nee, er kan nu wel tot 10 weken overheen gaan. Binnenkort zal ik wel horen wanneer ik welkom ben voor de hoorzitting. Ik zal de datum en lokatie posten als ik hem heb, want hij is openbaar, dus iedereen die zin heeft in een gezellig dagje Tilburg
En ik dan als enige roepen "Straf 'm straf 'm, hij loopt alleen maar moeilijk te doen om het moeilijk doen, die gast heeft geen leven !"quote:
Is dat al snel dat je wat moet inleveren?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:35 schreef Sloggi het volgende:
Ik ga mijn opdrachten die ik via Ephorus moet inleveren ook encrypten. Eens kijken wat ze er hier in Nijmegen over zeggen.
Morgenvroegquote:Op woensdag 3 september 2008 19:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Is dat al snel dat je wat moet inleveren?
Als je net terug komt van vakantie lijkt het me dat je wel wat belangrijker zaken hebt te regelen dan een of ander beroepsschrift van een zeiksnolletje over plagiaatscan te behandelen, maar goed.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:05 schreef GlowMouse het volgende:
Vandaag heb ik maar eens gebeld of mijn beroepsschrift aangekomen was. Ja dat was hij, maar er was iemand pas net weer terug van vakantie en het was zo druk. Daar hangt je diploma dan van af
Mag toch hopen dat jij niet ooit in een dergelijke functie komt te werken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:18 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Als je net terug komt van vakantie lijkt het me dat je wel wat belangrijker zaken hebt te regelen dan een of ander beroepsschrift van een zeiksnolletje over plagiaatscan te behandelen, maar goed.
Lijkt mij ookquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:18 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Als je net terug komt van vakantie lijkt het me dat je wel wat belangrijker zaken hebt te regelen dan een of ander beroepsschrift van een zeiksnolletje over plagiaatscan te behandelen, maar goed.
Dat gaat inderdaad niet gebeuren. Ik hou me liever bezig met zaken die er toe doen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:49 schreef Bierie het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat jij niet ooit in een dergelijke functie komt te werken.
Hoe kortzichtig kan je zijn
Precies. Zoals onzin posten op Fok. Nuttig.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:05 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad niet gebeuren. Ik hou me liever bezig met zaken die er toe doen.
Ik denk niet zozeer dat je de makers van het programma zou willen "aanklagen". Het gaat er om dat er veelal door hogescholen en universiteiten dit soort applicaties zonder toestemming van de student ingezet worden en dat veel studenten zich er niet van bewust zijn dat informatie zal worden opgeslagen in een databank als referentie materiaal.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:16 schreef athlonkmf het volgende:
misschien moet je een stichting opzetten om met meer slachtoffers de makers van dat programma aan te klagen....
Dit wist ik dus ook niet en dat had ik wel graag van tevoren van de uni gehoord.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:35 schreef Bierie het volgende:
[..]
Het gaat er om dat er veelal door hogescholen en universiteiten dit soort applicaties zonder toestemming van de student ingezet worden en dat veel studenten zich er niet van bewust zijn dat informatie zal worden opgeslagen in een databank als referentie materiaal.
Ja, ze worden algemeen opvraagbaar via Google Scholar.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dit wist ik dus ook niet en dat had ik wel graag van tevoren van de uni gehoord.![]()
Is er bekend hoe lang ze je documenten bewaren in die database?
En worden die docs ook nog ergens anders voor gebruikt of alleen als vergelijkingsmateriaal?
Een commercieel verdient er geld mee. Zij slaan het op en bieden het aan aan andere instellingen. En de eigenaar van het programma wordt slapend rijk...quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En worden die docs ook nog ergens anders voor gebruikt of alleen als vergelijkingsmateriaal?
Nee, voorlopig blijven ze binnen Ephorus. Beauregard praat onzin.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
Damn! Dus mijn papers gaan gewoon circuleren? Dat wist ik niet, en ik heb nu ook (pas) door dat Euphorus de naam van het bedrijf is en niet van het systeem. Ik dacht dat het binnen de uni gemaakt en beheerd werd. Niet dus.
Maar dan nog doe ik de volgende keer dat ik iets moet inzenden mee met de encryptie-actie.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, voorlopig blijven ze binnen Ephorus.
Goed om te weten, daar reageren we dus ook niet meer op.quote:Beauregard praat onzin.
Zat eigenlijk op het puntje van mijn stoel te wachten tot dat je zelf ging in zien dat het geen onzinnig topic is.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:59 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ja, ze worden algemeen opvraagbaar via Google Scholar.
En Ephorus speelt ze door naar de FBI.
Topic kakt trouwens in. Waar blijft de plotwending?
Ik heb nu me bestanden tegenwoordig ook ecrypt met 256-Bits AESquote:Op woensdag 3 september 2008 23:01 schreef GlowMouse het volgende:
Weet ik of ik daar nog wat over ga horen
Als het beveiligen niet lukt, moet je het even zeggen. Je kunt controleren of het gelukt is door het document in Adobe Reader te openen, daarna Bestand, Eigenschappen, Beveiliging, Details tonen. Daar zou 128-bits AES moeten staan.
Dus?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:17 schreef GlowMouse het volgende:
Het gaat er juist om dat het programma mijn werk permanent opslaat.
Tja 20 jaar geleden deden we ook alles zonder computer. Als we allemaal zo zouden beredeneren zouden we nog de hele dag met paard en wagen lopen.quote:En als ik win, kunnen andere studenten naar deze zaak verwijzen om deze praktijk op andere universiteiten ook aan de kaak te stellen. Dat andere studenten massaal gaan plagiëren verwacht ik niet, een jaar of vijf geleden bestond dit ook niet en bovendien is er nog de docent die zelf ziet of er sprake is van plagiaat.
Stuurlui - wal.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:25 schreef Sport_Life het volgende:
Bedenk dan iets dat wél pakkend is (zijn er genoeg met het huidige onderwijssysteem in Nederland)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |