De masterscriptie zit in Ephorus. Het eerdergenoemde advocatenkantoor twijfelde. Ik verwachtte niet dat het college zou besluiten Ephorus te verbieden, en de rechtbank is duur en onzeker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:03 schreef eleusis het volgende:
Wat is hier eigenlijk van gekomen? Is de masterscriptie zonder meer geaccepteerd?
Of heeft GlowMouse uitloop
Heb je nou het idee dat je hebt verloren of heb je ergens iets gewonnen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
De masterscriptie zit in Ephorus. Het eerdergenoemde advocatenkantoor twijfelde. Ik verwachtte niet dat het college zou besluiten Ephorus te verbieden, en de rechtbank is duur en onzeker.
niks gewonnen uiteindelijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heb je nou het idee dat je hebt verloren of heb je ergens iets gewonnen?
Dat is droevig.quote:
dat is de uitspraak.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef GlowMouse het volgende:
De brief bleek te zijn verstuurd net nadat ik mijn post had gecheckt, en dat is alweer een tijdje geleden. Ondanks dat de termijn waarbinnen uitspraak was gedaan al ruim was overschreden, duurde het nou ook weer niet zo heel erg veel te lang.en
. Wel een diploma, geen principiële uitspraak.
Pagina 1
Pagina 2
Pagina 3
Kreeg vandaag een mail van mijn opleiding (Hogeschool Utrecht) dat ze vanaf nu ook gebruik gaan maken van Ephorus.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hier in Leiden wordt Ephorus in de master trouwens nauwelijks nog gebruikt.
net als een ander plagiaatprogramma trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |