quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:52 schreef TC_Artemis het volgende:
Intressante oplossing die encryptie, die ga ik er ook inhouden aangezien die plagiaatdetectie mij ergert.
Akelig veel fouten op die pagina. Als hun product net zo betrouwbaar is als hun taalgebruik en referenties naar scholen en universiteiten...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:12 schreef GlowMouse het volgende:
Ephorus kan in Teletop geïntegreerd zijn (ziehier), maar dat kunnen andere plagiaatdetectoren ook.
Het zou me verbazen als ze een fundamentele uitspraak zouden doen. Zeer waarschijnlijk doen ze een uitspraak die betrekking heeft op jou specifieke situatie, mss dat ze daarom zo op die laksheid hameren. Geven ze jou gelijk vanwege het gewekte vertrouwen en gaan ze gewoon door met de p-check...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:29 schreef GlowMouse het volgende:
De zitting ging wel goed. Alle feiten liggen in ieder geval duidelijk vast. Wel werd er teveel nadruk gelegd op het gewekte vertrouwen en de laksheid van de examinator ("dus eind juni had u de digitale versie, en pas half augustus deed u de plagiaatcheck?"). Ik vraag het mij daarom af of er in de uitspraak gezegd zal worden of het gebruik van een plagiaatchecker wel of niet is toegestaan, hoewel ik dat wel primair gevraagd heb.
Dat interesseert ze niet, ze kijken alleen op de korte termijn en ze hopen dat niemand volgend jaar 'moeilijk' gaat doen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:55 schreef GlowMouse het volgende:
Dat zou niet efficiënt zijn, volgend jaar zal dan namelijk weer hetzelfde spelen
BSc naar ik aan mag nemen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:06 schreef Sloggi het volgende:
Gefeliciteerd met je BA dan maar?
BA is geen afkorting voor de algemene bachelor, maar voor Bachelor of Arts. Daarmee geef je gelijk dus een titel weg. Geen idee of je dacht dat het een algemene afkorting was of niet, maar veel mensen maken de fout. Vandaar mijn post.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:18 schreef Sloggi het volgende:
Ik had 't meer over z'n bachelor, niet over de titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |