[stoermodus]quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:43 schreef Helgi het volgende:
Hoi was ik laatst aan het fietsen rij ik langs een rij auto's gooit opeens zo iemand de deur open zonder te kijken rij ik er bijna tegenaan en dan kwamen er ook nog auto's aan op de weg hartstikke gevaarlijk stel je voor dat je met je hoofd in zo'n deur hoek komt levensgevaarlijk.![]()
Klacht: mensen die deuren opengooien zonder te kijken.
Jij bent echt vet stoerquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:47 schreef Koepert het volgende:
[..]
[stoermodus]
Mja dan steek ik altijd mn been uit als ik t niet meer redt eromheen; ik ga toch op mn bek, zal k zorgen dat die deur ontzet raakt ook!
{/stoermodus]
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:48 schreef El_Rolando het volgende:
Jammer dat je er niet vol tegen aan lazerde, dan hadden we een vermakelijker topic.
quote:
Johquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ja wel heVond mijn mama ook al
![]()
Captain Obvious says: It was a joke
Hoi, was ik laatst aan het lurken in KLB, kom ik langs een topic over auto's en duurgooien oid. Gebruikt de TS geeneens interpunctie! Stel je voor dat hij dat wel zou doen. Dat zou de post toch wel een stuk beter leesbaar maken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:43 schreef Helgi het volgende:
Hoi was ik laatst aan het fietsen rij ik langs een rij auto's gooit opeens zo iemand de deur open zonder te kijken rij ik er bijna tegenaan en dan kwamen er ook nog auto's aan op de weg hartstikke gevaarlijk stel je voor dat je met je hoofd in zo'n deur hoek komt levensgevaarlijk.![]()
Klacht: mensen die deuren opengooien zonder te kijken.
Omdat je een vervelend stuk onbenul bent die alleen maar fluttopics opent.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:52 schreef Helgi het volgende:
Waarom zijn de mensen hier zo onaardig denk ik een leuk topic te openen krijg ik allemaal vervelende reacties, in een ander topic werd ik al uitgemaakt voor drankslet toch niet normaal??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |