SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
Niet klikken, kan een virus zijn, al heb ik zelf niet geklikt.
Waaromquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu ga je allemaal gebash krijgen over je hoofd
Die rotkop ken ikquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu ga je allemaal gebash krijgen over je hoofd
die bot is knapperquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:20 schreef RickoKun het volgende:
IK BEN WEL LEKKER TOCH!?!!
Maar wat denken jullie!? Is tog wel een bot of niet dan?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:21 schreef Mindstate het volgende:
Who do I have the sexy honor speaking to
koning
jij ruleert cool dudequote:Op maandag 11 augustus 2008 18:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Ik weet het, ik probeer al geil te beginnen
Het siert jequote:Op maandag 11 augustus 2008 18:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Ik weet het, ik probeer al geil te beginnen
Ga je me dan versieren met die fantastische openingszin van je?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]Jij zou mij ook wel sieren hoor!
mooiboy TSquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:42 schreef Chriz2k het volgende:
Wie is die geile jongen rechtsonder?
Jongeeeuuhhhhh!!!! Jouw IP heb ik ook nagetrokken en ik beheer niet de FOK! knokploeg, maar wel de FOK! Bazenvereniging!quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga je me dan versieren met die fantastische openingszin van je?
Overkomt mij ook wel eens. maar BOTS adden alleen bazen en hosselaars, vandaarquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:53 schreef RickoKun het volgende:
Maar hoe kan een BOT mij nou adden?
ook de hosselaars die al 3 weken droog staan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Overkomt mij ook wel eens. maar BOTS adden alleen bazen en hosselaars, vandaar
die vuile slet viel mij ook lastigquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:20 schreef RickoKun het volgende:
IK BEN WEL LEKKER TOCH!?!!
Maar wat denken jullie!? Is tog wel een bot of niet dan?
Vet geil als ze bi is.quote:
Nee, jij !!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:45 schreef LittleMiss het volgende:
Rickzun ^^O^^
Ik voel mij vereerd door de mede-casanovaquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:54 schreef afcajos het volgende:
Ready for war![]()
!
Maar TS je bent wel een mooiboy hoor. Als ik geen piemel had zou ik je doen!
Neej! Ik vind der gemeen! ze is gewoon focking overgelopen naar RickoKunquote:
Je moet vast op een of andere link met een virus ofzo drukken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:00 schreef lennartb.nl het volgende:
maar wat is het doel van zo'n bot vraag ik me dan af. Tis mij ook een keer gebeurt namelijk en die bot probeerde me mn cam aan te laten doen. Had ik het gedaan, wat dan?
Intrawarbzquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:02 schreef Lyzio het volgende:
Men zou dan per direct de erecte fallus in de cd-rom drive moeten penetreren opdat men dan zeker zou zijn van de intrawarbz-ejaculatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |