Die bejaarden willen volgensmij gewoon dood..quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:53 schreef Catbert het volgende:
Tja, vaak zat situaties gehad met bejaarden. Op de snelwegen wel vaker meegemaakt dat ze erg domme dingen deden, of dat ze op een normale weg niet geweldig aan het opletten waren (en met een kutvaartje van 30 rijden, maarja, da's niet 'gevaarlijk' volgens de wet), maar dit is de eerste keer in de 10 jaar dat ik een rijbewijs heb dat ze gewoon zo dom door rood reden. En maar verontschuldigend wapperen in de auto. Heb maar gewoon ff goed pissig gekeken en ben toen doorgereden, maar 'k was goed kwaad.
Wat betreft ABS; Je remt beter als je wielen net niet blokkeren (daarvoor zorgt ABS) dan wanneer je wielen dat wel doen. Als je wielen blokkeren glij je vooruit over een plasje vloerbaar rubber
Hadden ze die oudjes dood moeten rijden dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:10 schreef jpg97 het volgende:
gaan jullie zó met de gerespecteerde ouderen om?
Je bent zeker zelf zo'n kutbejaarde? Tja, Alzheimer's a bitch...quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:31 schreef Flashwin het volgende:
Goed dat je een samenvatting schreef, want ik begreep er geen kanker van.
ABS grijpt in op het moment als wielen blokkeren, ABS zorgt er dan voor dat de rem loslaat en weer opnieuw aangrijpt, daarom voel je ook alles "klapperen" wanneer ABS ingrijpt. Wanneer de wielen blokkeren (zonder ABS) dan gaat de auto oncontroleerbaar schuiven. ABS zorgt ervoor dat je auto niet oncontroleerbaar gaat schuiven maar dus netjes rechtdoor blijft rijden waardoor je nog kunt enigzins kunt sturen en eventuele botsingen kan voorkomen. ABS helpt NIET bij het verkorten van je remafstand.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:53 schreef Catbert het volgende:
Wat betreft ABS; Je remt beter als je wielen net niet blokkeren (daarvoor zorgt ABS) dan wanneer je wielen dat wel doen. Als je wielen blokkeren glij je vooruit over een plasje vloerbaar rubber
quote:
Je kunt er gewoon niet mee omgaanquote:
Kanker je de huid van je oma ook zo vol? Dan zal ik der huid even wat dikker spuiten. Held dat je bentquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:52 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je bent zeker zelf zo'n kutbejaarde? Tja, Alzheimer's a bitch...
Die reed geen auto meer op die leeftijd, toen ze nog leefde tenminste.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:44 schreef DeHangui het volgende:
Kanker je de huid van je oma ook zo vol?
Niks dan respect voor bejaarden, maar als je zicht te slecht is om nog auto te rijden moet je het gewoon niet doen. Afgezien van de rotzooi die het had gegeven als ik hun zijportier in was gereden, kan zo'n iemand ook een kind platrijden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:29 schreef servus_universitas het volgende:
Bejaarden zijn ook deelnemers van onze samenleving. Eeen beetje meer respect is wel op zijn plaats.
Heb maar niet verteld dat ik in een 207 rij, zag de "peugeotquote:
Peugeotquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heb maar niet verteld dat ik in een 207 rij, zag de "peugeot" reacties al voor me
Die had ik niet aan zien komenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:51 schreef servus_universitas het volgende:
Peugeot! Fail!
Peugeot 207![]()
! Epic fail!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |