kiwi, maar door die taart komen ze er niet achter hoor (volgens mij alleen Monica)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:47 schreef Caramel het volgende:
Waar is Ross allergisch voor en hoe komen ze er achter?
Hij is ook allergisch voor kreeft en pinda's.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:56 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
kiwi, maar door die taart komen ze er niet achter hoor (volgens mij alleen Monica)
In een van mijn favoriete afleveringen: TOW The Baby On The Busquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:57 schreef Caramel het volgende:
Oh ja dat klopt, ik ben niet zo bij als jullie, terwijl ik ze echt vaak heb gezien! :p Een mooi excuus om weer te kijken
In welke aflevering vertelt hij dat?
hehe ik denk ik kijk es in t topic, tsja pagina 1 aangeklikt lol!!quote:
OMG oja!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:56 schreef Piles het volgende:
En het rappen voor Emma, door Rachel en Ross
Owja die ga ik even kijken nuquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:56 schreef Piles het volgende:
"I like big butts and I can not lie. You other brothers can't deny"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:56 schreef Piles het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:12 schreef ruud_fr het volgende:
Joey zingt Space Oddity van David Bowie als hij achter in de taxi bij Phoebe zit (terug uit Vegas)
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:24 schreef Fezzizzel het volgende:
Rooooossssssssssssssssssssss Caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan't !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |