een dronken Chandler veel leuker, met die blauwe tongquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:12 schreef Jojoortje het volgende:
Trouwens.. Een dronken Ross is zo geniaal
Ohjaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:14 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
een dronken Chandler veel leuker, met die blauwe tong
Volgens mij hebben we het inderdaad over hetzelfde fragmentquote:
En dan gaat hij een andere kamer binnen:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:20 schreef Lyzio het volgende:
Of als ie denkt dat Cathy vreemd gaat en bezopen thuiskomt:
SLUT!
Hij is in zijn appartement, maar daar wonen na de verloren weddenschap nu Monica en Rachel. Hij wisselt dus niet van kamer, technisch gezienquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dan gaat hij een andere kamer binnen:
I don't live here!!!
Jaja i knowquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:38 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hij is in zijn appartement, maar daar wonen na de verloren weddenschap nu Monica en Rachel. Hij wisselt dus niet van kamer, technisch gezienHet is inderdaad wel een meesterlijk stuk
Je vraag is al beantwoord?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:20 schreef Lyzio het volgende:
Anyway, mijn vraag is nog steeds onbeantwoord. Game on
Nee, deze:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:41 schreef Jojoortje het volgende:
L = Life
O = O wauw!
V = Very surprising turn of events
E = Extremely normal
Dit antwoord?
Klopt!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh dat was een vraag![]()
Dat is dat lassogeluidje wat Chandler maakt... Whipped
Amaaaanda... die zogenaamde Engelse trutquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef Caramel het volgende:
Wie zegt tegen wie: "You look positively ghastly!" En waarom?
Door Joey, om Frans te leren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:36 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Door wie wordt deze radio gebruikt en waarom?
Terry? Terrie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:44 schreef Lyzio het volgende:
Hoe heette de eerste baas van Central Perk?
kiwi, maar door die taart komen ze er niet achter hoor (volgens mij alleen Monica)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:47 schreef Caramel het volgende:
Waar is Ross allergisch voor en hoe komen ze er achter?
Hij is ook allergisch voor kreeft en pinda's.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:56 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
kiwi, maar door die taart komen ze er niet achter hoor (volgens mij alleen Monica)
In een van mijn favoriete afleveringen: TOW The Baby On The Busquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:57 schreef Caramel het volgende:
Oh ja dat klopt, ik ben niet zo bij als jullie, terwijl ik ze echt vaak heb gezien! :p Een mooi excuus om weer te kijken
In welke aflevering vertelt hij dat?
hehe ik denk ik kijk es in t topic, tsja pagina 1 aangeklikt lol!!quote:
OMG oja!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:56 schreef Piles het volgende:
En het rappen voor Emma, door Rachel en Ross
Owja die ga ik even kijken nuquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:56 schreef Piles het volgende:
"I like big butts and I can not lie. You other brothers can't deny"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:56 schreef Piles het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:12 schreef ruud_fr het volgende:
Joey zingt Space Oddity van David Bowie als hij achter in de taxi bij Phoebe zit (terug uit Vegas)
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:24 schreef Fezzizzel het volgende:
Rooooossssssssssssssssssssss Caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan't !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |