Phoebe zegt dat tegen de moeder van Rachel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:08 schreef ruud_fr het volgende:
"And because you're both, you know, white women"
kloptquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:42 schreef Lyzio het volgende:
Was inderdaad Phoebe. Rachel's moeder staat voor de deur van Monica's appartement, omdat er een feestje voor Rachel is, maar haar vader is (Dr. Greene) er al. Aangezien vader en moeder niet in één kamer kunnen zijn, omdat er dan mot van komt gooide Monica (volgens mij) de deur dicht. Daarna zeggen Chandler en Phoebe tegen Rachel's moeder -die stomverbaasd is- dat ze dachten dat het Rachel was.
Jiminy Billy Bobquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:53 schreef Lyzio het volgende:
Hoe heten de kids van Monica en Chandler?
quote:
Good gamequote:Op maandag 11 augustus 2008 17:00 schreef Jojoortje het volgende:
Kan me alleen herinneren dat Joey & Chandler: "Good job, good job, good job, good job" zeiden tegen die poppetjes... Namen weet ik niet...
ik kan mij ook niet herinneren dat er namen worden genoemdquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:00 schreef Jojoortje het volgende:
Kan me alleen herinneren dat Joey & Chandler: "Good job, good job, good job, good job" zeiden tegen die poppetjes... Namen weet ik niet...
Niet in die uitzending volgens mij, maar er zijn wel namen bekendquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik kan mij ook niet herinneren dat er namen worden genoemd
Oh als ze hem gaan afbreken... Naja niet Joey en Chandler, maar Monicaquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:16 schreef Lyzio het volgende:
En wat dachten jullie van de laatste aflevering?
That's the onequote:Op maandag 11 augustus 2008 17:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh als ze hem gaan afbreken... Naja niet Joey en Chandler, maar Monica
Staat me wel iets van bij dat ze namen gaan noemen, maar ik kan er niet opkomen
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:43 schreef Dos37 het volgende:
Dat is als ze te laat zijn voor thansgiving dinner en joey zijn hoofd niet meer uit de deur krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:44 schreef Lyzio het volgende:
Mochten jullie meer vragen met illustratie willen, beam me up.
Nog eentje danquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb er ook wel eens over gedacht, of met audio-fragmenten
Maar ik weet nooit leuke situaties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
#1: Goed!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:09 schreef Jojoortje het volgende:
1. Rachel vertelt dat ze zwanger is
2. Joey zegt: Vind nou maar iets wat meer in style is dan deze hoed? Chandler zet een mandje op zn hoofd en zegt: 'Done'
3. ?
Ah!! In het restaurantje waar de moeder van Chandler ook komt?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
#1: Goed!
Rachel: Oh Ross, forget about the condoms.
Ross: I MAY AS WELL HAVE!
#2: Goed!
Done!
#3: Denk aan Paolo
Klopt ongeveer wel ja. De Friends + Paolo + Nora Bing gaan uit eten. De tequilla komt langs en Ross zegt eerst nee, maar dan ziet hij Rachel en Paolo (die waren later omdat ze gebatst hadden) en dan zegt ie: But a man can change.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah!! In het restaurantje waar de moeder van Chandler ook komt?
Dat Paolo aan Rachel likt?
En dan wordt Ross dronken?
En dan gaat hij met de moeder van Chandler zoenen?!!!
er stond op zijn CV dat hij 5(?) liter melk in 10 seconden weg kon drinkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:27 schreef UncleSam het volgende:
Oh leuk!
Wat was de aanleiding voor dit:
[ afbeelding ]
T is een beetje slechte kwaliteit, maar je snapt t wel.
Weddenschap dat Joey 10l melk in een paar sec. kan opdrinken...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:27 schreef UncleSam het volgende:
Oh leuk!
Wat was de aanleiding voor dit:
[ afbeelding ]
T is een beetje slechte kwaliteit, maar je snapt t wel.
het is wel die aflevering, maar de volgorde zoals je ze noemt is niet juist...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:00 schreef Jojoortje het volgende:
Oh dat is die aflevering waarzin ze allemaal 30 worden? Die flashbacks?
Ik gok: Rachel, Joey, Monica, Phoebe, Chandler & Ross
Oh wacht... Phoebe had toch ook een keer een jaar verloren ofzo? Dat die Ursula zei dat ze niet 30, maar 31 was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |