Phoebe zegt dat tegen de moeder van Rachel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:08 schreef ruud_fr het volgende:
"And because you're both, you know, white women"

kloptquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:42 schreef Lyzio het volgende:
Was inderdaad Phoebe. Rachel's moeder staat voor de deur van Monica's appartement, omdat er een feestje voor Rachel is, maar haar vader is (Dr. Greene) er al. Aangezien vader en moeder niet in één kamer kunnen zijn, omdat er dan mot van komt gooide Monica (volgens mij) de deur dicht. Daarna zeggen Chandler en Phoebe tegen Rachel's moeder -die stomverbaasd is- dat ze dachten dat het Rachel was.

Jiminy Billy Bobquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:53 schreef Lyzio het volgende:
Hoe heten de kids van Monica en Chandler?

quote:

Good gamequote:Op maandag 11 augustus 2008 17:00 schreef Jojoortje het volgende:
Kan me alleen herinneren dat Joey & Chandler: "Good job, good job, good job, good job" zeiden tegen die poppetjes... Namen weet ik niet...

ik kan mij ook niet herinneren dat er namen worden genoemdquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:00 schreef Jojoortje het volgende:
Kan me alleen herinneren dat Joey & Chandler: "Good job, good job, good job, good job" zeiden tegen die poppetjes... Namen weet ik niet...

Niet in die uitzending volgens mij, maar er zijn wel namen bekendquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik kan mij ook niet herinneren dat er namen worden genoemd

Oh als ze hem gaan afbreken... Naja niet Joey en Chandler, maar Monicaquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:16 schreef Lyzio het volgende:
En wat dachten jullie van de laatste aflevering?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |