Heb betere, momentquote:
zingt zij toevallig ook met dat dikke joch/quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:19 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Heb betere, moment
jo
heb het
bijna..
Nu:
nog niet godver
6mbgelukke verkleind tinypic
..
Moet even duren hier
[ afbeelding ]![]()
kort vlot kapselquote:
Geen idee, wel dikkertje bedoel jequote:Op maandag 11 augustus 2008 17:20 schreef gers het volgende:
[..]
zingt zij toevallig ook met dat dikke joch/
Zanger Bob?quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:21 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Geen idee, wel dikkertje bedoel je
die jaquote:
toch niet zo erg is alleen te jongquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:23 schreef DeHangui het volgende:
vind nog meer op me pc
[ afbeelding ]
quote:
alles van 1 nummer geriptquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:28 schreef reetveter het volgende:
Waarom maakt die basshunter toch telkens liedjes die ZOO veel op elkaar lijken
Waarom maakt die überhaupt liedjes
Waarom bestaat die vent eigenlijk
Wat is dit voor een mokkeltje?quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:23 schreef DeHangui het volgende:
vind nog meer op me pc
[ afbeelding ]
Pittig kapsel hoorquote:
wel een lekker wijf in de clipquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:28 schreef reetveter het volgende:
Ja.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:28 schreef reetveter het volgende:
quote:
Geloof mij, als je toekomstige vrouw je kinderen heeft gehad, gaat al dat mooie haar eraf, vlot kleurtje erin en een bril op. Tevens is overgewicht niet uit te sluiten.quote:
bril hoeft nog niet zo erg te zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geloof mij, als je toekomstige vrouw je kinderen heeft gehad, gaat al dat mooie haar eraf, vlot kleurtje erin en een bril op. Tevens is overgewicht niet uit te sluiten.
LoL... kunnen wij elkaar de hand schudden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:38 schreef gers het volgende:
NOOIT kinderen voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |