Zucht, dat ik nog antwoord, maar a la.... 40 uur per week werken, gemiddeld een keer per week een avond in het theater, een keer per week een verjaardag, een keer per week eten/bezoek met of bij vrienden/familie. Dan nog de nodige bel/terrasafspraken... Ik slaap gewoon weinig, dus er zitten veel uren in mijn dag. Je leeft tenslotte maar een keer...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:20 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo'n zwak argument, "get a life" .
Vele posters staan garant voor 5000/10.000 postings, die dit soort uitlatingen durven te plaatsen.
Dan vraag ik mij eens af, wat voor een "life" jij hebt om daar zoveel tijd dag en nacht aan te kunnen besteden.
En dan heb ik absoluut geen negatief beeld van mensen, die in een sociaal isolement leven en een forum als een ideale uitlaatklep ervaren. Daar heb ik wel bewondering voor.
Betweter.quote:
Oh kut, ja. Het waren 2 slokken teveel. Ik neem alles terug.quote:
oh ja, hij is een goede vriend van mij, van voor de kooiquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:46 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
IkWeetNietsjaaa dat was 'm .. wat een held.. hij had ook die geniale plaatjes
[ afbeelding ]
Neeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:33 schreef hondjes het volgende:
komen er nu streams of niet,
Jaaahaaaaaaa!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:49 schreef Huubdgk het volgende:
Dkg is Dkg, CBML is CBML
jullie horen het wanneer jullie het horen
@noekje, happy birthday lieverd!
Ja, hè hè, dat lijkt mij ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:49 schreef Huubdgk het volgende:
DGK is DGK, CBML is CBML
Hoe vaak moet je nu die koffie per dag rond brengenquote:ja hallo ben druk
Hubert, doe es wat meer info verstrekken. Heb je lekkere chicks in je team?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:57 schreef Huubdgk het volgende:
nooit, heb een leuke baan met veel verantwoordelijkheden,
natuurlijk in een team wat ik heel goed ken, dus ben er snel in opgenomen (in hoeverre dat nodig was want was natuurlijk al onderdeel van dat team)
We zullen het ooit wel lezen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:49 schreef Huubdgk het volgende:
DGK is DGK, CBML is CBML
@noekje, happy birthday lieverd!
ja hallo ben druk
weet niet dkgk voelde als allesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:05 schreef noekje het volgende:
Huub, voelde dgk nu als werk of was het een vakantie die soms klote was en dan weer goed?
Als nu al duidelijk is dat er geen streams komen, taant het enthousiasme.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:05 schreef spapaars het volgende:
Maar waarom al die geheimzinnigheid?
Die optie zat ook in mijn hoofd, aan de andere kant wordt er op deze manier ook al veel over gesproken....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als nu al duidelijk is dat er geen streams komen, taant het enthousiasme.
zou het? of ik doe er geen uitspraken over omdat mijn dgkaccount op fok geen officieel rtl kanaal isquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als nu al duidelijk is dat er geen streams komen, taant het enthousiasme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |