Wie denkt dat er geen streams komen................quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jeetje![]()
![]()
maar ik ga wel kijken![]()
![]()
of komen er geen streams?
Doe nu maar gewoon wat relevante info verstrekken pummelquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:33 schreef Huubdgk het volgende:
het wordt zo een vette shit, ik ga naar huis, genoeg gewerkt voor vandaag, adios
Streams, anno 2008 ???quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe nu maar gewoon wat relevante info verstrekken pummel![]()
Zoals, komen er streams en hoe zien die eruit!!
Jij geeft dan toch gewoon Blurk een pak rammel, dan is die ook weer tevredenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:49 schreef neo567 het volgende:
Zal toch wel?Immers; anders gaat Hubert dat hier niet verkondigen, zijn geestes kind, dan stelt ie ons of een hoop van ons en vooral blurk zeer teleur
What's in an name![]()
Ja ze is wat traag van begripquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij geeft dan toch gewoon Blurk een pak rammel, dan is die ook weer tevreden
De kandidaten in DGK vond ie allemaal dom meen ik me te herinneren, laat staan degene die het volgdequote:Op maandag 11 augustus 2008 19:56 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk dat Huub al lang weet hoe het zit met de streams en telkens weer zit te gniffelen (of gewoon hardop te lachen) achter zijn pc als ie leest hoe druk wij ons erover maken.
Avond allen!
Pimpelpaars met een gouden randje....quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe nu maar gewoon wat relevante info verstrekken pummel![]()
Zoals, komen er streams en hoe zien die eruit!!
Ach welnee!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:50 schreef spapaars het volgende:
[ [url=http://gs9.rimg.info/1b71c44ab984afc5527ecd40e8aed292.png]afbeelding ] [/url]
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ [url=http://gs9.rimg.info/4d408e7329a8cf3f98612c7521f14bd0.png]afbeelding ] [/url]
Ach, doe es gek....quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:05 schreef neo567 het volgende:
Ik ga niet in conclaaf met Blurk, not today i guess !
Van jou kan ik het hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:58 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Pimpelpaars met een gouden randje....![]()
Sorry te flauw, ik weet het, maar kon het even niet laten...
dat is de grote vraag, waar zelfs huub het antwoord niet op geeft,om het spannend te maken,dus zal wel gewoon streams komen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jeetje![]()
![]()
![]()
Zo'n uitspraak van zo'n meisje dat ze wel seks wil hebben als ze de andere dag kleding mag kopen ..allemachtigquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jeetje![]()
![]()
![]()
Het is best wel een knap meisje, die dat zegt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zo'n uitspraak van zo'n meisje dat ze wel seks wil hebben als ze de andere dag kleding mag kopen ..allemachtig![]()
Dat belooft wat
Ja, ze is best knap, maar dat heeft in feite niets te maken met wat ze zegt toch?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is best wel een knap meisje, die dat zegt.
[ afbeelding ]
En dan is ze nog niet eens naakt.
Hij bedoelt: de woorden die bij haar horen zijn goedkoper dan ie d8quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, ze is best knap, maar dat heeft in feite niets te maken met wat ze zegt toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |