Idd geld verdienen doe je aan "verslavingen"quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:08 schreef Copycat het volgende:
Ja, de gestolen minuten die ik hier doorbreng is echt één op één te vertalen naar meedoen aan een programma dat haar bestaansrecht ontleent aan sex sells om de liefde van mijn leven te vinden.
Dat sowieso.
Kijk naar Dennis/Nadia, Brian/Amanda en Huub/Claire, zo een gek idee is het niet eens (al duurt het leven nog lang)quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Degene die in dat programma stapt met het serieuze idee om de liefde van zijn/haar leven te vinden, spoort niet.
Maar die gingen niet met dat romantische idee in een programma dat van meet af aan enkel om seks draaide, toch?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:13 schreef PC eend het volgende:
Kijk naar Dennis/Nadia, Brian/Amanda en Huub/Claire, zo een gek idee is het niet eens (al duurt het leven nog lang)
Nee om elkaar "beter" te leren kennen en zo elkaar zwakke plek bloot te leggen en uit te buitenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar die gingen niet met dat romantische idee in een programma dat van meet af aan enkel om seks draaide, toch?
Nee die gingen erin om elkaar het leven zuur te maken, kan je nagaan...quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar die gingen niet met dat romantische idee in een programma dat van meet af aan enkel om seks draaide, toch?
Nou ja bij de streamers leek het er wel om te gaan of het nou voor de back up was of nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:16 schreef Copycat het volgende:
Ja, en dus niet overduidelijk gelokt met vind of fingeer hier de liefde van je leven.
Ik heb altijd gedacht dat Rat Dellie zou dumpen na DGK, maar ze is zijn sidekick geworden ??quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:16 schreef Copycat het volgende:
Ja, en dus niet overduidelijk gelokt met vind of fingeer hier de liefde van je leven.
Je kan je spreekwoordelijke geld op twee paarden inzetten, op de een wat meer dat dan weer welquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:19 schreef Copycat het volgende:
Ja, maar die zijn er straks toch niet.
Anyhood, ik vind dat je nogal een klap van de molen hebt gekregen als je uit liefdeszucht aan dit programma zou meedoen.
Maar dat doen ze natuurlijk ook geen van allenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:19 schreef Copycat het volgende:
Ja, maar die zijn er straks toch niet.
Anyhood, ik vind dat je nogal een klap van de molen hebt gekregen als je uit liefdeszucht aan dit programma zou meedoen.
Dat zal blijken en zal gerust veranderen tijdens het verloop, maar de vraag wordt: wie bedondert wie, of zou het echt zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dat doen ze natuurlijk ook geen van allen
15 minutes of fame
Niks is wat het lijktquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:22 schreef neo567 het volgende:
[..]
Dat zal blijken en zal gerust veranderen tijdens het verloop, maar de vraag wordt: wie bedondert wie, of zou het echt zijn
Dat verklaart in 1 keer al mijn typfoutenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:24 schreef neo567 het volgende:
[..]
En zelfs dat niet
you can't see what is right in front of you
type tochquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat verklaart in 1 keer al mijn typfouten
Hopelijk verkoop je de huid niet voordat je de beer hebt geschotenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:33 schreef Huubdgk het volgende:
heb net gewoon puur voor de leuk die promo nog een keer bekeken terwijl ik hem echt wel ken!
het wordt zo een vette shit, ik ga naar huis, genoeg gewerkt voor vandaag, adios
jeetjequote:Op maandag 11 augustus 2008 19:33 schreef Huubdgk het volgende:
heb net gewoon puur voor de leuk die promo nog een keer bekeken terwijl ik hem echt wel ken!
het wordt zo een vette shit, ik ga naar huis, genoeg gewerkt voor vandaag, adios
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |