*Juud, geeft NMNS een virtueel klopje op de schouder en zegt, 't komt allemaal wel weer goed*quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Krijg ook allemaal de tering maar.....
![]()
[ [url=http://gs9.rimg.info/a4b6c2aff06435100b5b86518d217456.png]afbeelding ] [/url]
dus je was, bent en wordt opnieuw team van talpa, tien of rtlquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:57 schreef Huubdgk het volgende:
nooit, heb een leuke baan met veel verantwoordelijkheden,
natuurlijk in een team wat ik heel goed ken, dus ben er snel in opgenomen (in hoeverre dat nodig was want was natuurlijk al onderdeel van dat team)
Misschien is het verstandig om dit keer wel bij iedere potentiële bewoner een antecedentenonderzoek uit te voeren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:50 schreef Huubdgk het volgende:
screenen
mensen geven zich op en dan door selecteren en door selecteren tot er bewoners in de villa zijn
alles daaromheen? logistieke kant van het verhaal,
dus dat
Maar da's nu toch klaar?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:50 schreef Huubdgk het volgende:
screenen
mensen geven zich op en dan door selecteren en door selecteren tot er bewoners in de villa zijn
alles daaromheen? logistieke kant van het verhaal,
dus dat
Ik zie uit naar de fragmenten op youtube waarbij de ene bewoner de ander afraad om in een bepaalde auto te stappen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:59 schreef Huubdgk het volgende:
waar staat dat mensen met een strafblad niet aan een spel mogen meedoen?
screenen blijft altijd een onderdeel van mijn functie, daarnaast ben ik onderdeel van de bureau redactie en wat ik verder doe, tja, dat ga ik niet allemaal uitleggen, verkade recepten weet je nog?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar da's nu toch klaar?
Of is het promofilmpje al gemaakt terwijl de cast nog niet rond was.
En wat ga je dan tijdens de show doen, behalve in de baas z'n tijd op FOK! rondhangen?
zo de tering heb dat teruggezien ja! humor! weet nu waarom ik toen met wereldreiziger apart in de auto zat en er politie mee reedtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zie uit naar de fragmenten op youtube waarbij de ene bewoner de ander afraad om in een bepaalde auto te stappen.
Om maar wat te noemen.
dan namen die mensen het te serieus denk ik, heb er zelf geen seconde slaap over verlorenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:03 schreef hondjes het volgende:
vervolgens mensen niet meer konden slapen, ja, was grappig
Ik denk een kandidaat begeleiden, zorgen dat ie televisie maakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat ga je dan tijdens de show doen, behalve in de baas z'n tijd op FOK! rondhangen?
whaha ja dat was zoo nep, maar hey het waren wel echte mensen hoor!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk een kandidaat begeleiden, zorgen dat ie televisie maat.
Dus zoiets als met Lieke toen Jaap een emmer vuil in haar bed gooide. Ze zei toen dat ze dan wel ergens anders ging slapen. Vervolgens belde de Febo dat ze naar achteren moest komen. Ze kwam terug en begon een hoop heisa te maken.
Ja zonde hoor, als het weer op die manier wordt aangepakt. Maar het zal wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk een kandidaat begeleiden, zorgen dat ie televisie maat.
Dus zoiets als met Lieke toen Jaap een emmer vuil in haar bed gooide. Ze zei toen dat ze dan wel ergens anders ging slapen. Vervolgens belde de Febo dat ze naar achteren moest komen. Ze kwam terug en begon een hoop heisa te maken.
de kijker heeft dat niet door denk ik.. ik denk dat er in deze show extra veel geënceneerd wordt.. mensen gaan verliefdheid spelen, ruzies worden uitvergroot etc.. ik denk dat het heel erg nep wordt wat er op tv nog wel leuk gemonteerd kan worden met een muziekje en close-ups..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zonde hoor, als het weer op die manier wordt aangepakt. Maar het zal wel.
Dat deelnemers worden gecoacht om expressief te zijn en niet altijd de nuance te zoeken: tuurlijk, er moet TV gemaakt worden. Maar om ook echt in concrete situaties te gaan zeggen dat ze ruzie moeten gaan maken, dat is over de top. Da's nep, dan drukt de S in RLS een te zwaar stempel. Hopelijk vindt de kijker dat ook.
Volgens mij heeft juist de gemiddelde kijker dat niet door, die nemen gewoon klakkeloos alles voor waarheid aan wat ze zien op tv, want het is op de almachtige beeldbuis...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zonde hoor, als het weer op die manier wordt aangepakt. Maar het zal wel.
Dat deelnemers worden gecoacht om expressief te zijn en niet altijd de nuance te zoeken: tuurlijk, er moet TV gemaakt worden. Maar om ook echt in concrete situaties te gaan zeggen dat ze ruzie moeten gaan maken, dat is over de top. Da's nep, dan drukt de S in RLS een te zwaar stempel. Hopelijk vindt de kijker dat ook.
Komt ook natuurlijk omdat je toen niet wíst hoe erg die dreigementen waren?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:06 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
dan namen die mensen het te serieus denk ik, heb er zelf geen seconde slaap over verloren
nou ja, wist ze niet letterlijk maar he, ik ken amanda en natasia dus kon het wel raden zegmaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Komt ook natuurlijk omdat je toen niet wíst hoe erg die dreigementen waren?
Aangezien je Amanda wel eens voor een Amsterdamse penose 1234 uitmaakte wist je schijnbaar dondersgoed waar je mee te maken had.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:31 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nou ja, wist ze niet letterlijk maar he, ik ken amanda en natasia dus kon het wel raden zegmaar
he, je kan veel van mij zeggen, maar niet dat ik stom benquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aangezien je Amanda wel eens voor een Amsterdamse penose 1234 uitmaakte wist je schijnbaar dondersgoed waar je mee te maken had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |