Nee die vergeet ik nooit meer, ik vond dr ook niet zo mooi qua uiterlijk (ook al was ik toen blind verliefd, had haar naam overal op mn nieuwe gympies geschreven met balpen), maar ik vond dr vooral mooi omdat ze zo goed was in voetbal.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:56 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Hahaha, leuk zulke dingen vergeet je niet weer he
hahaquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:58 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Nou ja, misschien zegt dat al genoeg dan. Ik ken niemand die het belangrijk vindt met hoeveel mensen iemand heeft gezoend, eigenlijk. Dus ik zou me er lekker geen zorgen over maken en doen waar je zin in hebt
Misschien geld dat advies voor jouw ook want je kan me niet vertellen dat je met maar 4 gastuh ZIN had om te zoenen. Dus lebber nog wat rond.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:58 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Nou ja, misschien zegt dat al genoeg dan. Ik ken niemand die het belangrijk vindt met hoeveel mensen iemand heeft gezoend, eigenlijk. Dus ik zou me er lekker geen zorgen over maken en doen waar je zin in hebt
Issie niet leuk, ja het kutte is ik heb geen "werkmotivatie"en dan ga je maar meeblaten op dit soort topicsquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:07 schreef fokgeenstijl.nu het volgende:
[..]
Issie niet leuk, ja het kutte is ik heb geen "werkmotivatie"en dan ga je maar meeblaten op dit soort topics
Wie zegt dat het 4 jongens waren?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:01 schreef fokgeenstijl.nu het volgende:
Misschien geld dat advies voor jouw ook want je kan me niet vertellen dat je met maar 4 gastuh ZIN had om te zoenen. Dus lebber nog wat rond.
Was je trouwens ook op ffwd?
Ik maar vond het niet fantastisch bijna niet te doen liever 1 voor 1quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:09 schreef daftme het volgende:
Wie heeft er dan wellis met 2 mensen tegelijk gezoent dan? Het is een aanradar!
100 in 10 jaar is maar 10 per jaar als je vanaf je 12e begint is 7,69 per jaar tot je 25ste moet te doen zijn tochquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:14 schreef apensnot het volgende:
Als je eeuwig vrijgezel bent kun je wel 100+ halen..
ik 25..
Zozo, nou dan ben ik ook homo.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:48 schreef MarMar het volgende:
Ik heb geen idee!!! Echt niet!
Ik heb ook wel es mensen gezoend gewoon voor de ouwehoerderij, zoals een homovriendje van me gewoon om es te kijken hoe mensen zouden reageren en dat was best grappig.
2 mensen tegelijk? Hoe krijg je dat voor elkaar? Verder heb ik met een stuk of 50 mannen gezoendquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:09 schreef daftme het volgende:
Wie heeft er dan wellis met 2 mensen tegelijk gezoent dan? Het is een aanradar!
Gewoon met iedereen zoenen die in de buurt is en niet al te lelijk isquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoe komen mensen toch in godsnaam aan 60 of 70.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |