Pleegouder wordenquote:Op zondag 9 november 2008 16:25 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij heeft Sjeen daar ooit een topic over geopend
quote:Op zondag 9 november 2008 16:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik vroeg mij af of er een topic is over pleegzorg? Ik ben benieuwd naar ervaringen van andere mensen. loop met het idee ons op te geven voor weekendpleegzorg
Ik dacht ook dat het behoorlijk duidelijk was dat het die kant op ging, maar blijkbaar niet? (En anders vind ik het een rare opmerkingquote:Op zondag 9 november 2008 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij bedoelt Faja dat ze zelf een pleegkindje op zouden willen vangen. Niet andersom.
Of trap ik nu een open deur open?![]()
Ja, dat snap ik wel, maar dat heeft toch niets met het mod-topic te makenquote:Op zondag 9 november 2008 21:07 schreef Rottdog het volgende:
Rare opmerking of niet 2/3 weken geleden nog gepost in het hoe gaat het met de moeders dat ze het zo druk heeft met van alles en nog wat studie, werk. Soms tijd te kort maar wel tijd om voor een pleegkind te zorgen. Terwijl ik dan denk gooi het bij je eigen kinderen terug vandaar mijn
Klopt ik heb het nu ook druk maar er staat ook nergens dat ik per direct aan pleegzorg zit te denken. Plus daarbij heb ik mijn basisopleiding tot half december en mijn vervolg opleiding stop gezet tot de jongste ouder is. En ik zie niet in waarom ik op een door de weekse dag, op een dag dat ik niet werk, geen studie zou kunnen volgen en in het weekend lekker thuis met de kinderen. Ongeacht of dat er nou 2, 3 of 4 zouden zijn.quote:Op zondag 9 november 2008 21:07 schreef Rottdog het volgende:
Rare opmerking of niet 2/3 weken geleden nog gepost in het hoe gaat het met de moeders dat ze het zo druk heeft met van alles en nog wat studie, werk. Soms tijd te kort maar wel tijd om voor een pleegkind te zorgen. Terwijl ik dan denk gooi het bij je eigen kinderen terug vandaar mijn
Wat mij betreft mag het best soms zo zwart witquote:Op maandag 10 november 2008 21:22 schreef Lois het volgende:
Troel zo zwart/wit hoeft het toch niet? BE heeft handig getipt over het dieettopic, en ik ga ook niet elke post analyseren of het uberhaupt wel in OUD kan of misschien in een ander forum. Het was gewoon iets wat al langer speelde bij Chaca, en iets waar ik op insprong. Maar als ik elke post "hee mooi weer buiten" OE dat moet in het weer forum "Mijn poes brengt een muis binnen"' OE Flora en Fauna, moet gaan zitten analyseren word ik gek.
Nou daar zijn jullie toch voorquote:Op maandag 10 november 2008 21:22 schreef Lois het volgende:
Troel zo zwart/wit hoeft het toch niet? BE heeft handig getipt over het dieettopic, en ik ga ook niet elke post analyseren of het uberhaupt wel in OUD kan of misschien in een ander forum. Het was gewoon iets wat al langer speelde bij Chaca, en iets waar ik op insprong. Maar als ik elke post "hee mooi weer buiten" OE dat moet in het weer forum "Mijn poes brengt een muis binnen"' OE Flora en Fauna, moet gaan zitten analyseren word ik gek.
Kun je mooi in R&P een topic openen.quote:Op maandag 10 november 2008 21:22 schreef Lois het volgende:
word ik gek.
Oew, moet ik nog even doorgaanquote:Op maandag 10 november 2008 21:25 schreef sjak het volgende:
[..]
Nou daar zijn jullie toch voor![]()
Nee hoor, alsjeblieft, laat het zo gaan zoals het momenteel gaat. Als iemand iets teveel over een bepaald onderwerp post kun je ze erover aanspreken. In het topic of beter nog via PM maar verder loopt het toch gewoon lekker momenteel. Laten we het zo houden. (Of ga je alsnog voor de reldelaward Troel?)
Ik vind jouw reacties ook niet allemaal even leuk hoor, dus in dat geval staan we gelijk denk ikquote:Op maandag 10 november 2008 21:30 schreef Lois het volgende:
Ik vind de kant die je nu opgaat niet leuk TroelZullen we het gewoon hierbij laten?
quote:Op maandag 10 november 2008 21:41 schreef easy-going het volgende:
Troel, het sollicitatietopic voor een award is hier: Fok! OUD awards 2008!
Ja, ik zeg ook wat ik vindquote:Op maandag 10 november 2008 21:46 schreef Lois het volgende:
Ja en klaar met de slowchat nu![]()
Troel, ik vind posts met "ik was niet de enige die deze naam wilde noemen" en "ik kan nog wel even doorgaan" altijd heel akelig. Zeg wat je vind en sta er dan ook voor.
Dat heb ik nu toch ook gedaan? Niet dat ik vind dat je echt dingen fout doet, je zou in mijn ogen soms wat zwart/witter mogen zijnquote:Als ik dingen verkeerd doe in jouw ogen, of vervelende uitspraken doe kun je me toch op het matje roepen?
Maar begrijp ik nu dat je namen gaat noemen in het mod-topic tegen de modjes en niet de personen zelf aanspreekt?quote:Op maandag 10 november 2008 21:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Oew, moet ik nog even doorgaanNeuh, geen interesse
Ik vond gewoon dat als er namen genoemd worden, dan ook andere namen genoemd mogen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |