Fiasco? ik ben een tijdje stil geweest, welk fiasco?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:22 schreef PDOA het volgende:
Is er eigenlijk nog iets van AnthonyZeus vernomen (op FOK!) na dat fiasco?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:45 schreef Aneurism het volgende:Sex op het werk is een van de laatste mythes die nog bestaat. Tenzij je AnthonyZeus heet.
ow? Welke vestiging?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
hoezo?
Heb ook sex gehad toen ik in discotheek werkte, bij Min VROM, DHL, en ook op callcenter, zelfs op een reisbureau
[..]dan mis ik even wat volgens mij
Kan een hoer eigenlijk haar pooier aanklaen voor ongewenste sexuele intimiteiten op het werk?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:21 schreef Electro-Worm het volgende:
Als je hoer bent is dit toch dood normaal=
Google maar eens op zijn naam + milf.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:04 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Fiasco? ik ben een tijdje stil geweest, welk fiasco?
dat was de lunch, waarschijnlijk.quote:
ja, want de rest zat in de grote kantine boven, of buiten. is wel een gedurvde lokatie mischien,maar als een leuke jongen vraagt of je aan zijn piemel mag zitten, of als een leuke jongen aan JOU piemel wil zitten, dan zeg ik toch echt geen nee;)En daarbij, ik ben altijd wel in voor nieuwe spannende rvaringen hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 12:58 schreef PDOA het volgende:
Tijdens de lunch?
Nee we zijn er niet klaar gekomen, want waar laat je dat in een kantine? en beide keren moesten we ophouden om dat we mensen aan hoorden komen, dusquote:Op woensdag 3 september 2008 14:00 schreef SeLang het volgende:
Je hebt de rotzooi onder de eettafel gesmeerd?
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:09 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Nee we zijn er niet klaar gekomen, want waar laat je dat in een kantine? en beide keren moesten we ophouden om dat we mensen aan hoorden komen, dus
Mmm, dat zou ik wel eens willen meemakenquote:Op woensdag 3 september 2008 14:30 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
[..]
![]()
Dat zou me niet tegenhouden hoor
dat kan ik wel gelovenquote:Op woensdag 3 september 2008 14:35 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Mmm, dat zou ik wel eens willen meemaken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |