Was jij 10 jaar geleden niet al de 40 gepasseert?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:34 schreef tinkerbell- het volgende:
Heb regelmatig sex gehad met een collega, hij had zijn kantoor boven in het gebouwOok nog in een ander gebouw gebruik gemaakt van wat kantoorruimtes, o.a. waar een bed en bank stonden, hoewel op een bureau genomen worden ook heel geil is
Lijkt me wel, maar IANAL.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:32 schreef EmiltjE het volgende:
[..]
is dat ook een vorm van machtsmisbruik?? eerst neuken dan ontslaan?:D
eindelijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:00 schreef Ellefie het volgende:
anti-belgisch gelovek... amai... niet alle belgen met elkaar vereenzelvigen hé..
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:06 schreef klnvntrbyt het volgende:
Hallo.
Ik heb geen sex gehad op het werk.
Maar op de eerste verdieping loopt wel een secretaresse rond die ik wel zou willen batsen.
Ze is 24 jaar oud.
Groetjes.
klnvntrbyt
Wil ik wel verandering in brengenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:26 schreef MLI het volgende:
Belg meldt. Verder dan zoenen met een collega ben ik nog nooit gekomen. En dat was niet eens op de werkvloer.
Zo, je bent hier pas 1 dag en toch heb ik je al in verschillende topics echt enorm naief en jaren 50 gedrag zien vertonen, moraalridderpilletje teveel geslikt?quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:54 schreef EmiltjE het volgende:
ik heb de secretarresse op mijn vorige werk aan de haal gehad... super lekker ding.
nooit sex gehad op de werkvloer zelf, wel daarbuiten. heel lang een verhouding gehad zonder dat iemand iets merkte.
Whehehequote:Op maandag 11 augustus 2008 16:03 schreef Dynamical het volgende:
En ik werk in een redelijk gereformeerde omgeving, of zeg maar rustig zwaar gereformeerd. En alle vrouwen lopen hier in een rok. En er zijn er twee die kijken me zo ontzettend geil aan altijd dat ik zeker weet dat zij hetzelfde denken als ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |